سرمربی افغانستان:

بازیکنان افغانستان به خودباوری رسیده‌اند/ تجربه ایران بیشتر بود

تبریز- سرمربی افغانستان گفت: بازیکنان افغانستان به خودباوری رسیده‌اند و برای همین امیدوارم به مراحل نهایی مسابقات آسیایی تبریز برسیم.

بازیکنان افغانستان به خودباوری رسیده‌اند/ تجربه ایران بیشتر بود

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتسال ایران و افغانستان از روز سوم مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا عصر امروز یک شنبه در سالن پور شریفی تبریز برگزار شد.

تیم فوتسال زیر 20 سال کشورمان موفق شد با نتیجه 3 بر دو حریفش را شکست دهد و با دو برد از دو بازی به عنوان تیم صدرنشین گروه اول به مرحله بعد مسابقات صعود کند. افغانستان نیز با یک برد و یک شکست به عنوان تیم دوم گروه به مرحله حذفی رسید.

عبدالرزاق ممرک سرمربی افغانستان بعداز شکست تیمش برابر ایران در نشست خبری بعداز بازی گفت: تجربه ایران بیشتر از ما بود و همین موضوع باعث پیروزی آنها شد.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم با برد مقابل تایلند به مراحل بعدی صعود کنیم، افزود: برای حضور در مراحل بالاتر پا به تبریز و این مسابقات گذاشتیم.

ممرک با تاکید بر اینکه بازیکنانش آماده هستند، گفت: دیدار با ژاپن، بازی با هنگ کنگ و ایران که توپ و زمین را بیشتر در اختیار داشتیم، این امید را به من می‌دهد تا بتوانیم به اهدافمان در این دوره از رقابت های آسیایی برسیم.

سرمربی افغانستان با اشاره به اینکه از عملکرد شاگردانم در بازی مقابل ایران رضایت دارم، گفت: هنوز هم ما شانس برای رسیدن به فینال و کسب قهرمانی داریم.

وی در خصوص ضرورت برگزاری دیدارهای دوستانه برای تیمش نیز گفت: ما هر چه بازی های سنگین مقابل تیم‌هایی همچون ایران یا دیگر تیم‌های سطح بالای آسیا و جهان داشته باشیم به همان اندازه برای تیممان خوب است و تجربه ما بالا می رود.

مسابقات فوتسال زیر 20 سال قهرمانی آسیا با حضور تیم‌های جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، هنگ کنگ، تایلند، لبنان، جمهوری قرقیزستان، ژاپن، ویتنام، تاجیکستان، عراق، اندونزی و چین تایپه از 24 خرداد تا اول تیر در 4 گروه 3 تیمی در سالن شهید پور شریفی تبریز برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان