علت حذف خوانندگی محمد علیزاده در گاندو

محمد علیزاده، خواننده موسیقی پاپ که نامش به عنوان خواننده در تیتراژ سریال «گاندو» آمده است، در این‌باره که چرا هیچ اثر و ردی از صدا و خوانندگی او در این سریال نیست، توضیح داد.

علت حذف خوانندگی محمد علیزاده در گاندو مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «گاندو» به کارگردانی جواد افشار، این شب‌ها از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این سریال، بازیگرانی چون داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، محمدرضا شریفی‌نیا، لیلا اوتادی، کمند امیرسلیمانی، کامبیز دیرباز و ... حضور دارند.

نکته عجیب در فهرست عوامل این سریال، آمدن نام محمد علیزاده به عنوان خواننده در تیتراژ است که تاکنون صدایی از او پخش نشده. اینک، این خواننده با انتشار یک ویدئو، در این باره توضیح داده است. 

علیزاده در این ویدئو می‌گوید: «برای این سریال یک ترانه سروده و موسیقی برای آن ساخته شد، اما زمانی که به پخش نزدیک می‌شد، به همراه جواد افشار (کارگردان سریال) که از دوستان خوبم است، به این نتیجه رسیدیم که تیتراژ بدون وُکال (صدای خواننده) پخش شود، فکر می‌کنم این خیلی بیشتر و بهتر به سریال کمک کرده است. اگر زودتر به این نتیجه می‌رسیدیم، قطعاً نام من به عنوان خواننده در تیتراژ اعلام نمی‌شد و از تک‌تک مخاطبان عذر می‌خواهم و شرمنده محبت‌های همه‌شان هستم. در ضمن این تیتراژ را برای یک سریال دیگر نگه داشته‌ایم که آنجا کار خواهد شد.»

5757

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان