نماینده ولی فقیه در خوزستان:دستگاه های اجرایی برای کاهش جرائم زمینه اشتغال را فراهم کنند

اهواز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دستگاه های اجرایی در استان خوزستان برای کاهش جرائم باید زمینه اشتغال را فراهم کرده و بستر مناسب را برای درمان و بازگشت معتادین به جامعه فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان:دستگاه های اجرایی برای کاهش جرائم زمینه اشتغال را فراهم کنند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد عصر دوشنبه در دیدار با فرماندهان و مسئولان انتظامی خوزستان در محل ستاد فرماندهی انتظامی این استان اظهار داشت: از آنجا که بیکاری یکی از دلایل اصلی افزایش جرایم در جامعه است، دستگاه های متولی باید در زمینه ایجاد اشتغال تلاش بیشتری کنند.

وی بیان داشت: اگر بخواهیم مطالبه مردم را به واقعیت نزدیک تر کنیم باید دستگاه ها تمامی ظرفیت های خود را بکار گرفته و نقشی پررنگ تری داشته باشند.

امام جمعه اهواز در ادامه به نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت در جامعه اشاره کرد و افزود: در شرایط فعلی کشور در تامین امنیت مولفه های گوناگونی دخالت دارند که بخشی از آن بر عهده نیروی انتظامی است.

وی افزود: در مقایسه جرائم متعددی که در سطح استان خوزستان رخ می دهد و میزان دستگیری ها و کشفیات باید حق را به نیروی انتظامی داد که شبانه روز برای برقراری نظم و امنیت تلاش مجاهدانه ای دارد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد تصریح کرد: اعتیاد به بلای خانمان سوز در جامعه تبدیل شده است. باید اماکنی برای اصلاح آلوده شدگان در استان ایجاد شود تا بتوانیم آنها را به جامعه بازگردانیم.

وی از زحمات نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت استان تقدیر کرد و گفت: تلاش ما بر این است که دستگاه های اجرایی در کنار یکدیگر در حوزه امنیت فعالانه ورود کنند تا به نقطه مطلوب دست پیدا کنیم.

9594/‏6068

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان