سامسونگ گلکسی A۸۰ وارد بازار شد

سامسونگ بالاخره گوشی میان رده پریمیوم گلکسی A۸۰ را روانه بازار کرد. طبق اعلام این شرکت، اکنون علاقه مندان می توانند این محصول را در برخی بازارهای جهانی از جمله مالزی، آمریکای مرکزی، آفریقا و اروپا خریداری کنند.

سامسونگ گلکسی A80 وارد بازار شد

سامسونگ بالاخره گوشی میان رده پریمیوم گلکسی A80 را روانه بازار کرد. طبق اعلام این شرکت، اکنون علاقه مندان می توانند این محصول را در برخی بازارهای جهانی از جمله مالزی، آمریکای مرکزی، آفریقا و اروپا خریداری کنند.

گلکسی A80 اواخر فروردین ماه به شکل رسمی رونمایی شد. این گوشی زبان طراحی جدیدی دارد که تاکنون در محصولات سامسونگ دیده نشده است. برجسته ترین ویژگی طراحی گلکسی A80 را می توان دوربین چرخشی آن دانست که با مکانیسم موتوری-فنری تا 180 درجه می چرخد.

با استفاده از این مکانیسم، دیگر نیازی به دوربین سلفی نیست و می توانید از دوربین اصلی برای ثبت سلفی های فوق العاده با کیفیت استفاده کنید. دوربین اصلی این گوشی با سنسور 48 مگاپیکسلی و ضریب اف 2.0 تجربه عکاسی بسیار خوبی را نوید می دهد. در کنار آن شاهد دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض هم هستیم که برای ثبت مناظر وسیع یا سلفی های دسته جمعی به کار می آید.

قلب تپنده گلکسی A80 را چیپست میان رده قدرتمند کوالکام یعنی اسنپدراگون 730 تشکیل می دهد که با فناوری 8 نانومتری ساخته شده است. 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم در اختیار کاربر قرار می گیرد. نمایشگر 6.7 اینچی سوپر امولد، باتری 3700 میلی آمپر ساعتی و فست شارژ 25 واتی هم از دیگر قابلیت های این گوشی هستند.

قیمت گلکسی A80 در اروپا حدود 650 یورو تعیین شده اما احتمالاً در بازارهای دیگر با رقم های کمتری روبرو خواهیم بود. به عنوان مثال پیش خرید این گوشی در مالزی با قیمت معادل 535 یورو ممکن است. خریداران می توانند یکی از سه رنگ طلایی، مشکی یا سفید را انتخاب کنند. با توجه به بیانیه خبری رسمی نمایندگی سامسونگ در ایران، احتمالاً این گوشی به زودی به بازار کشورمان هم راه پیدا می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان