در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

۱۰ دانش آموز گرفتار در سد ماملو نجات یافتند

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به دانش آموزان حادثه دیده در سد ماملو توضیحاتی داد.

10 دانش آموز گرفتار در سد ماملو نجات یافتند

آخرین وضعیت امدادرسانی به دانش آموزان حادثه دیده در سد ماملوسلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وقوع حادثه برای دانش آموزان در سد ماملو اظهار کرد: تعدادی از دانش آموزان برای اردو به منطقه خجیر رفته بودند که از آن جا با قایق به سد ماملو می‌روند.


بیشتر بخوانید؛ توضیحات مدیریت بحران استان تهران درباره حادثه سد ماملو


وی افزود: پس از خروشان شدن آب این سد، قایق از کنترل خارج می‌شود و این دانش آموزان خودشان را به خشکی می‌رسانند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: طبق گزارش‌های اولیه تعداد دانش آموزان 7 نفر بود که سپس به 9 نفر افزایش یافت.

وی گفت: با اعلام خبر گرفتار شدن 9 نوجوان در سد مالمو خجیر یک فروند بالگرد و تیم امداد ونجات برای انتقال نوجوانان گیر افتاده در سد ماملو اعزام شده و خوشبختانه همه آن‌ها را نجات دادند.

تعداد نجات یافتگان حادثه سد ماملو به 10 نفر رسید

دقایقی پیش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد به دنبال خبر گرفتار شدن تعدادی نوجوان در سد ماملو در منطقه خجیر یک فروند بالگرد و تیم امداد ونجات برای انتقال نوجوانان گیر افتاده، اعزام شده و در نهایت مشخص شد که تعداد افراد گرفتار 10 نفر بودند. خوشبختانه همه این افراد به محل امن منتقل و تحویل مسئولان برگزاری اردو شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان