انتقاد سازنده و منصفانه حق احزاب است

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: مطالبه گری به همراه انتقاد سازنده و منصفانه حق طبیعی احزاب و گروه های سیاسی است.

انتقاد سازنده و منصفانه حق احزاب است

منوچهرحبیبی عصر یکشنبه در دیدار اعضای جبهه پیشرفت، رفته و عدالت استان قزوین با وی افزود: مسئولان با این نقدها مسیر حرکت و خدمت رسانی خود به مردم شریف را بررسی و اصلاح می کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: برای ایجاد نشاط سیاسی باید احزاب فعال باشند و نباید فراموش کرد مشارکت حداکثری در تمام حوزه ها و بخش ها و مناسبت ها و مدیریت افکار عمومی در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود احزاب فعال محقق خواهد شد.  

فعالیت 60 حزب سیاسی در قزوین

در ادامه این دیدار اسدالله حمزه ای، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین نیز گفت : نزدیک به 60 حزب در استان دارای شناسنامه هستند که برخی از آنان فعالیت قابل توجهی نداشته و در برهه‌هایی بروز  و ظهور می‌نمایند.  
وی افزود:  احزاب باید در حوزه‌های مختلف برنامه داشته باشند و با ارائه برنامه‌های خود بتوانند افکار عمومی را به‌طرف خود جلب نمایند.
مدیر کل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین همچنین گفت: پیشنهادات سازنده در تمامی بخش‌ها به مسئولین در ادامه خدمت بهتر به مردم کمک می نمایند.

3013

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان