چهاربانده کردن جاده بیله‌سوار- گوگ‌تپه مرداد ماه شروع می‌شود

اردبیل - ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از آغاز عملیات اجرایی چهار خطه کردن جاده بیله‌سوار - گوگ‌تپه در مرداد ماه امسال خبر داد و گفت که این پروژه ظرف یک سال بهره‌برداری خواهد شد.

چهاربانده کردن جاده بیله‌سوار- گوگ‌تپه مرداد ماه شروع می‌شود

به گزارش ایرنا، مسعود امامی یگانه روز دوشنبه در جمع مدیران شهرستان بیله‌سوار مغان افزود: برای شروع عملیات اجرایی این پروژه 39 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و تا 20 روز آینده عملیاتی خواهد شد.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود با صرف 200 میلیارد ریال اعتبار این جاده 7.5 کیلومتری اوایل سال آینده افتتاح شود.

امامی یگانه همچنین تلاش برای شروع عملیات اجرایی کمربندی بیله‌سوار و تعیین تکلیف پیمانکاران را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: ساختمان کتابخانه مرکزی این شهرستان نیز احداث شده و برای تاسیسات آن 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه راه و تامین آب شرب از اولویت‌های اجرایی در این شهرستان است، اضافه کرد: 180 میلیارد ریال برای تامین آب شرب مناطق عشایری بیله‌سوار مغان اختصاص یافته و با اجرای مجتمع‌های آبرسانی مشکل تامین آب شرب این مناطق رفع خواهد شد.

معاون استاندار اردبیل همچنین به اجرای طرح‌های اشتغال زا در بیله‌سوار اشاره کرد و گفت: 377 طرح اشتغالزایی در مناطق روستایی این شهرستان مصوب شده و برای اجرای آنها با ایجاد 507 شغل 200 میلیارد ریال به متقاضیان تسهیلات پرداخت می‌شود.

امامی با اشاره به کمک دولت به شهرداری بیله‌سوار گفت: امسال 9 میلیارد ریال به شهرداری‌های بیله‌سوار و جعفرآباد کمک شده است.

وی تنظیف شهری و توسعه فضای سبز را موارد مورد تاکید در این شهرستان ذکر کرد و از شهرداری بیله‌سوار مغان خواست تا اقدام اساسی در این زمینه را در اولویت کاری خود قرار دهد.

بیله‌سوار مغان در 165 کیلومتری شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان واقع است.

6016

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان