تیزر غربیلک فرمان متمایز ب‌ام‌و iNEXT ۲۰۲۱

اواخر ماه می میلادی بود که ب‌ام‌و تیزرهایی از کابین شاسی‌بلند جدید iNEXT را منتشر کرد. در کابین این خودرو می‌توانستیم صفحه‌نمایش خمیده‌ای را ببینیم که کاملاً روی راننده متمرکز شده است

تیزر غربیلک فرمان متمایز ب‌ام‌و iNEXT 2021

اواخر ماه می میلادی بود که ب‌ام‌و تیزرهایی از کابین شاسی‌بلند جدید iNEXT را منتشر کرد. در کابین این خودرو می‌توانستیم صفحه‌نمایش خمیده‌ای را ببینیم که کاملاً روی راننده متمرکز شده است. حالا جزئیات بیشتری از این بخش منتشر شده و می‌توانیم غربیلک فرمان کاملاً متمایز این خودروی الکتریکی را تماشا کنیم. همان‌گونه که می‌بینید طراحی این فرمان تفاوت‌های زیادی با نمونه‌های کنونی دارد.


قبلاً تصاویر جاسوسی متعددی از پروتوتایپ های این خودرو را دیده بودیم اما آن مدل‌ها از فرمان‌های استاندارد خودروهایی همچون سری 3 یا X5 استفاده می‌کردند. نسخه‌ی آماده‌ی تولید iNEXT از غربیلک فرمان چندضلعی که دارای سطح تقریباً تخت در بخش‌های بالا و پایین می‌باشد سود خواهد برد. ب‌ام‌و می‌گوید این طرح تنها برای زیبایی استفاده نشده بلکه تشخیص زاویه‌ی فرمان نسبت به نمونه‌های گرد فعلی آسان‌تر صورت خواهد گرفت.


همچنین ب‌ام‌و شکل متفاوت این فرمان را برای خودرویی که حالت خودران هم خواهد داشت ایده‌آل می‌داند. با وجود چنین شکلی راننده به آسانی خواهد توانست زاویه‌ی حرکت خودرو در حالت خودران را بفهمد و به‌صورت امن‌تری رانندگی را بر عهده بگیرد.


این غربیلک فرمان دو پره از فیبرهای اپتیکال موجود در بخش‌های کناری خود استفاده می‌کند. ب‌ام‌و می‌گوید بخش تخت پایینی فرمان با نیم‌نگاهی به علم ارگونومی شکل گرفته چراکه راننده در زمان ورود و خروج به خودرو احساس راحت‌تری خواهد داشت و حرکات پای او محدود نخواهد شد.


iNEXT که بنا به گفته‌ی ب‌ام‌و پرچم‌دار تکنولوژی این برند خواهد بود از سال 2021 روانه‌ی خط تولید می‌شود و از پنجمین نسل سیستم الکتریکی شرکت سود خواهد برد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان