معاون ساماندهی وزارت ورزش و جوانان مطر کرد؛

۷۰۰ NGO مرتبط با جوانان در حال فعالیت هستند

تندگویان گفت: هر جایی که دولت با هر تخصصی بخواهد کار انجام دهد حاضر هستیم تا تشکل‌هایمان را در اختیار دولت قرار دهیم.

700 NGO مرتبط با جوانان در حال فعالیت هستند

در هر استان یک مجمع ملی تشکل‌های جوانان را داریم/ 700 NGO در حال فعالیت هستندبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم روز جهانی جوان با حضور مسئولان دولتی، وزارت ورزش و جوانان، سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، مسئولان یونسکو در ایران امشب (یکشنبه) در تهران برگزار شد.

محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم، گفت: برپا کنندگان این برنامه، جوانان نخبگان اجتماعی ما هستند و برنامه جوانان را باید جوانان برگزار کنند.

او گفت: یکی از شاخصه‌های توسعه یافتگی تشکیل تشکل‌ها است، کشور‌های توسعه یافته به میزان هر 7 نفر یک NGO را تشکیل می‌دهند که در ابتدای این دولت 70 تشکل را داشتیم، اما امروزه 700 تشکل مرتبط با جونان داریم.

تند گویان تصریح کرد: در هر استان یک مجمع ملی تشکل‌های جوانان را داریم و به جوانان توصیه می‌کنیم که وارد تشکل‌های ما شوند.

وی با بیان اینکه به سمت شبکه سازی تشکل‌هایمان رفتیم که با مضوعات مشخص کار کننند، گفت: شبکه امداد نجات، تشکل کار افرینی، تشکل استارت آپی و تشکل‌های گروهی در استان‌ها شکل گرفته که اوج کار این تشکل‌ها را در استان‌های سیل زده که با موضوعات مختلف وارد ماموریت‌ها شدند، را دیدیم.

معاون ساماندهی وزارت ورزش و جوانان گفت: در هر جایی که دولت با هر تخصصی بخواهد کار انجام دهد حاضر هستیم تا تشکل‌هایمان را در اختیار دولت قرار دهیم، برای اولین بار پایش تشکل‌ها را شروع کردیم و رتبه بندی آن را آغاز کردیم.

تندگویان خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان سال آینده 200 خاته جوان داشته باشیم که در ابتدای آغاز به کار این دولت 7 خانه داشتیم، این خانه‌ها پایگاهی برای جوانان در استان‌ها و شهرستان‌ها است.

معاون ساماندهی وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم با انجام این نشست‌ها همکاری‌ها بین سازمان‌های بین المللی و داخلی در حوزه جوانان افزایش پیدا کند.

تاسیس 200 خاته جوان تا پایان سال آینده

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان