برترین‌های دومین روز مسابقات دانش آموزان دختر در شهرکرد معرفی شدند

شهرکرد- ایرنا- نفرات برتر دومین روز مسابقات ورزش قهرمانی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در مقطع متوسطه اول روز سه شنبه در شهرکرد اعلام شد.

برترین‌های دومین روز مسابقات دانش آموزان دختر در شهرکرد معرفی شدند

به گزارش ایرنا، در ماده 50 متر پروانه یونا سادات نیاکان از گلستان، نازنین زهرا عبدی از شهرستان های تهران و روژان الهی از تهرام اول تا سوم شدند و در ماده 200 متر قورباغه ماه صنم ذرات بصیر از تهران، مهلا نواده خزعل از خراسان رضوی و نیوشا بیات از شهرستان های تهرام مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده 50 متر آزاد یاسمن صادقی از تهران، نازنین زهرا عبدی از شهرستانهای تهران و یوناسادات نیاکان از گلستان اول تا سوم شدند و در ماده 200 متر کرال پشت کیانا علیپور از کرمان، نجمه نیکوکار از مرکزی و نازنین گواشیری از کرمان رد رده های نخست ایستادند.

در ماده 100 متر پروانه نیز نیایش اسکندی از تهران، نازنین زهرا عبدی از شهرستان های تهران پریناز جمالی از البرز اول تا سوم شدند.

همچنین در رشته دوومیدانی و در ماده 400 متر آزاد، سوگند میرزایی از مرکزی، زهراجهان پناه از فارس، سلما سلطانی از گلستان اول تا سوم شدندو در ماده 800 متر، مرضیه عباسی از خراسان جنوبی، مهدیه مزارعی از فارس و روزیتا بخشی از چهارمحال و بختیاری رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند.

در ماده 100 متر، ملینا اسماعیلی از البرز، مینا شافعی از خراسان رضوی و مبینا خادم از اصفهان اول تا سوم شدند و در ماده 100 متر، با مانع یاسیمن نعیمی راد از خراسان رضوی ،زهرا حفیظی از یزد و اژین قادری از کردستان بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

در ماده 200متر، ثمین جعفرزاده از آذربایجان شرقی، منیره نیکان از اصفهان و حدیث حسین پناهی از کردستان اول تا سوم شدند.

به گزارش ایرنا، سی امین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان دختر کشور از 26 تا 30 مردادماه در 3 رشته شنا، دو و میدانی و ژیمناستیک در مقطع متوسطه اول در حال برگزاری است.

7360/2097

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان