خوانندگانی که تا پیش از محرم روی صحنه می‌روند

هشت روز آغازین شهریور، سالن‌های تهران و شهرستان‌ها شاهد روی صحنه رفتن بیش از ۵۰ کنسرت در سبک‌های پاپ، کلاسیک، سنتی و تلفیقی خواهند شد.

خوانندگانی که تا پیش از محرم روی صحنه می‌روند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امسال، 10 شهریور، آغاز محرم و دو ماه سوگواری مردم به مناسبت واقعه عاشورا، رحلت حضرت رسول (ص) و شهادت امام رضا (ع)است. در این 60 روز، به دلیل ایام عزا، اجراهای موسیقی به طور کامل تعطیل می‌شوند. 

به همین دلیل، هشت روز آینده (اول تا هشتم شهریور)، ترافیکی از کنسرت‌های موسیقی در تهران و شهرستان‌ها به وجود آمده است تا بتوانند قبل از دو ماه تعطیلی، مخاطبان را به سالن‌ها بکشانند. در زیر نگاهی به این برنامه‌ها انداخته‌ایم. 

جمعه/ 1 شهریور: گروه آوازی تهران وکایلا در تالار وحدت، گروه داماهی در کاخ سعدآباد، ارکستر کوبه‌ای کودک (سفیدکوب) در سالن سوره، مسیح و آرش در سینما نفت آبادان، موسیقی کلاسیک در هنرستان هنرهای زیبا در کرمان، بهنام بانی در سالن اریکه آریایی در آمل، گروه آرشا در سالن هلال احمر یزد، رضا بهرام در سینما سپهر ساری و گروه پازل بند در تالار اکسین محمود آباد روی صحنه می‌روند.

شنبه/ 2 شهریور: گروه ایهام در برج میلاد، گروه رخسار (ویژه بانوان) در تالار وحدت، ارکستر نیایش در تالار وحدت، ایوان بند در سالن ستارگان اراک و شهاب مظفری در تالار پرشین در جزیره کیش اجرا دارند. 

یک‌شنبه/ 3 شهریور: بهنام بانی در برج میلاد، محسن ابراهیم‌زاده در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، گروه پالت در کاخ سعدآباد، اشوان در سالن فاینون کرمان، علیرضا قربانی در هتل لاله کرمانشاه، حجت اشرف‌زاده در سالن شهید طحانی شهررضای اصفهان، گروه آوای عارف در سینما اکسین آمل، بابک برهانی در سالن کوثر قزوین و گروه بابکوبان در سالن آمفی تئاتر امام خمینی (ره) قزوین کنسرت می‌دهند.

دوشنبه/ 4 شهریور: رضا بهرام در هتل اسپیناس پالاس، بهنام بانی در برج میلاد، گروه بام در تالار سوره و آرش و مسیح در تالار هلال احمر سمنان روی صحنه می‌روند.

سه‌شنبه/ 5 شهریور: کیان پورتراب در کاخ سعدآباد، گروه آوای ماهان در تالار رودکی و سالار عقیلی در برج میلاد اجرا دارند. 

چهارشنبه/ 6 شهریور: علی یاسینی در سالن همایش ایرانیان، گروه ماکان بند در وزارت کشور، امید حاجیلی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، گروه بمرانی در کاخ سعدآباد، تریو فلوت و پیانو در تالار رودکی، ارکستر کوبه‌ای آوکوب در تالار اندیشه حوزه هنری، ارکستر ملی برای بچه‌های ایران (شب خاطره ها) در تالار وحدت، کنسرت آبیک سیاوش در فرهنگسرای باران آبیک و محسن ابراهیم‌زاده در سالن نمایشگاه بین‌المللی قشم کنسرت می‌دهند.

پنجشنبه/ 7 شهریور: گروه بمرانی در کاخ سعدآباد، مجتبی شاه‌علی در سالن همایش ایرانیان، گروه تیار و حرکات نمایشی برنان (ویژه بانوان) در تالار اندیشه حوزه هنری، گروه زنبوری در تالار ایوان شمس و گروه حصیر در تالار رودکی روی صحنه خواهند رفت.

جمعه/ 8 شهریور: مسیح و آرش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، رضا صادقی در سالن همایش ایرانیان، گروه بهار آفرین و گروه حرکت مانتره (ویژه بانوان) در فرهنگسرای نیاوران و کیان پورتراب در کاخ سعدآباد اجرا خواهند داشت. 

5757

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان