سرمربی داماش : از نتیجه بازی برابر سرخپوشان پاکدشت راضی هستم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: از نتیجه بازی با سرخپوشان پاکدشت راضی هستم و از پیروزی مقابل این تیم، خوشحالم.

سرمربی داماش : از نتیجه بازی برابر سرخپوشان پاکدشت راضی هستم

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سیامک فراهانی پنجشنبه شب در پایان دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و سرخپوشان پاکدشت در نشست خبری اظهار داشت: از کسب نتیجه راضی ام و از بابت پیروزی در اولین بازی خانگی نیز بسیار خوشحالم.

وی افزود: البته نتیجه بازی گویای تمام حقیقت نیست چون سرخپوشان پاکدشت تیم قدرتمندی است و به طور حتم در هفته های آینده نتایج خوبی کسب خواهد کرد اما در این دیدار از فرصت های خود بهتر استفاده کردیم و به پیروزی پرگل رسیدیم.

فراهانی ادامه داد: به هرحال ما برای هر بازی برنامه خاصی داریم و به طور حتم در تمامی بازی ها، با تفکر پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت که در این راستا نیز هفته آینده در دربی گیلان فقط به پیروزی فکر می کنیم.

وی بیان کرد: البته نمایندگان گیلان فقط نباید دلخوش به پیروزی در دربی ها باشند و گرچه کسب پیروزی در دربی بسیار شیرین و برای طرفداران مهم است اما هر سه نماینده این استان در لیگ دسته اول باید به فکر صدرنشینی باشند و هدف صعود به لیگ برتر باشد.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان خاطرنشان کرد: بازیکنان داماش در دیدار برابر سرخپوشان پاکدشت بسیار خوب ظاهر شدند و دستورات کادر فنی را به خوبی در زمین بازی پیاده کردند و همچنین یکی از نقاط خوب تیم در این بازی، استفاده از فرصت های به دست آمده بود.

تیم های فوتبال داماش گیلان و سرخپوشان پاکدشت عصر پنجشنبه در هفته دوم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم داماش با نتیجه سه بر صفر حریفش را شکست داد.

7285  /2007

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان