۷۴ طرح عمرانی هفته دولت در نور افتتاح می‌شود

نوشهر - ایرنا - فرماندار شهرستان نور گفت که ۷۴ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد و ۸۷۴ میلیون تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

74 طرح عمرانی هفته دولت در نور افتتاح می‌شود

علی شادمان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این تعداد 38 طرح در حوزه برق‌رسانی، 5طرح مربوط به حوزه آب و فاضلاب، 5 طرح در حوزه مخابراتی ومابقی  در بخش بهزیستی و  طرح های هادی  است.

وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این 74 طرح برای 295 نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد می شود.

شادمان همچنین  از کلنگ زنی 6 طرح با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 300 میلیون تومان در این هفته خبر داد و افزود: عملیات اجرایی پروژه مهم شهری و ساخت کارگاه آموزشی و 2 مدرسه روستایی در بخش چمستان نور از جمله این طرح ها هستند.

وی اظهار داشت: در این هفته طرح افزایش کیفیت و فشار آب شهر 10 هزار نفری رویان با اعتبار 6 میلیارد و 400 میلیون تومان ، بهره برداری از طرح های 16 روستای بخش بلده با اعتبار شش میلیارد تومان و بهره برداری از 38 طرح برق رسانی با اعتبار 2 میلیارد و 470 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

فرماندار نور همچنین آئین غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه ، ارائه عملکرد دولت از تریبون نماز جمعه ، قدردانی از کارمندان نمونه و دیدار با خانواده های شاهد بویژه خانواده شهدای کارمند را از جمله برنامه های هفته دولت این شهرستان اعلام کرد. 

دوم تا هشتم شهریور ماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است. 

/1295/ 1602/1899

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان