کیفر ساترلند پا جای پای هریسون فورد می گذارد

کیفر ساترلند ستاره سریال «۲۴» در فیلمی به نام «فراری» بازی می کند؛ برداشتی از فیلمی به همین نام با بازی هریسون فورد در سال ۱۹۹۳ و به کارگردانی اندرو دیویس.

کیفر ساترلند پا جای پای هریسون فورد می گذارد

کیفر ساترلند ستاره سریال «24» در فیلمی به نام «فراری» بازی می کند؛ برداشتی از فیلمی به همین نام با بازی هریسون فورد در سال 1993 و به کارگردانی اندرو دیویس.

به گزارش بانی فیلم به نقل از وارپ، درام اکشن وجنایی «فراری» برای شبکه Quibi تولید می شود و قرار است از ماه آینده میلادی کلید بخورد. کیفر ساترلند 53 ساله در این فیلم نقش یک پلیس معتقد و وظیفه شناس لس آنجلس را دارد که مأمور تحقیق و تفحص در مورد مایک فرو (با بازی بوید هولبروک، بازیگر فیلم لوگان)، یک کارگر راه آهن می شود. کارگری که متهم به جاگذاری بمبی شده که قطار مترو را منهدم کرده است.

کمپانی برادران وارنر که فیلم اصلی را تولید کرد، در ساخت این نسخه اقتباسی جدید نیز شرکت دارد. فیلمنامه را نیک سانتورا می نویسد. از کارگردان این فیلم نامی به میان نیامده است.

«فراری»با  بازی هریسون فورد شش نامزدی اسکار را به ارمغان آورد و تامی لی جونز برای بازی در آن برنده اسکار بهترین بازیگر نقش دوم مرد شد.

فورد در آن فیلم نقش دکتر ریچارد کمبل را داشت که همسرش توسط مردی که یک دست مصنوعی دارد، به قتل می‌رسد، اما دکتر در این پرونده مورد سوءظن قرار می‌گیرد و… .

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان