امام جمعه شهرکرد

اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی از سوی دستگاه‌ها الزامی است

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت:‌ تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان موظف و ملزم هستند مصوبات شورای فرهنگ عمومی را اجرا کنند.

اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی از سوی دستگاه‌ها الزامی است

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه چهارشنبه در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: انجام آسیب‌شناسی از جلسات و مصوبات این شورا در دستور کار دبیرخانه قرار گیرد.

وی افزود: ترویج آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی در دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری از سوی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی پیگیری و اجرایی شود.

نکونام تصریح کرد: آموزش و پرورش از اهمیت بسزایی برخوردار است و برای موفقیت در تحقق اهداف تعریف شده آن باید از توان مسئولان، والدین دانش‌آموزان و قشرهای مختلف مردمی بهره‌گیری لازم صورت گیرد.

وی یادآور شد: آموزگاران و فعالان حوزه آموزش و پرورش از ورود و نفوذ فرهنگ‌های بیگانه در جامعه جلوگیری و تعالیم دینی در کلاس‌های در را تقویت کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:‌ تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان باید هر چه سریع‌تر تهیه و تدوین شود.

وی گفت:‌ حفظ و انتقال تمامی لحظات دوران دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های آینده از مهمترین نیازها و اولویت‌های کشور و جامعه است.

نکونام تاکید کرد:‌ دوران دفاع مقدس را نمی‌توان با هیچکدام از جنگ‌های کشور در دوران مختلف مقاسه کرد.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های بعدی از مهمترین برنامه‌های مسئولان فرهنگی در سطح ملی و استانی به شمار می‌رود به همین علت تهیه و تدوین دانشنامه و تسریع در روند ساخت باغ موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد.

به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی ساخت باغ موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

‌چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس 2 هزار و 440 شهید تقدیم میهن اسلامی ایران کرده است.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا هراتی مطلق امام جمعه بروجن و تعدادی از مدیران کل فعالیت‌های خود در حوزه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری و شهرستان‌های تابعه را ارائه کردند.

7362/2097

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان