چگونه به ایران گل ارسال کنیم ؟

اگر قصد ارسال گل به ایران را دارید و در خارج از کشور زندگی می کنید ، چند روش مختلف برای این کار وجود دارد.

ارسال گل به ایران

آیا قصد دارید خانواده یا دوستان خود را در ایران با فرستادن گل غافلگیر کنید؟ اگر قصد ارسال گل به ایران را دارید و در کشور دیگری زندگی می کنید ، چند روش مختلف برای این کار وجود دارد. می توانید از گل فروشی هایی که به صورت بین المللی فعالیت می کنند ، استفاده کنید. و یا می توانید با یکی از گلفروشی های محلی که نزدیک خانه آن شخص هستند ، صحبت کنید. صرف نظر از تصمیمی که می گیرید ، ارسال گل به صورت بین المللی تا زمانی که دقیقا بدانید کدام روش مد نظرتان هست ، آسان می باشد.

ارسال گل به ایران با استفاده از گلفروشی های اینترنتی

در سال های اخیر گلفروشی های اینترنتی پیشرفت چشمگیری داشته اند و در ایران چندین سایت معتبر در زمینه گل در حال فعالیت می باشند. با توجه به اینکه سبک عملکرد آن ها متفاوت است ، ابتدا باید با انواع آن ها آشنا شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را از بین آن ها داشته باشید. در زیر به 2 نمونه اصلی آن ها اشاره می کنم :

1. سایت هایی که مستقیما خودشان گل را تزئین و ارسال می کنند

سایت های ارسال گل 2 دسته می باشند. یک سری از آن ها خودشان مستقیم گل آرایی و ارسال آن را انجام می دهند. گروه دیگر ، از گل فروشی های مختلف در سراسر ایران برای ارسال گل هایشان استفاده می کنند. هر کدام از آن ها مزیت ها و عیب های خودشان را دارند.

مزیت ها و عیب های ارسال مستقیم گل توسط سایت فروشنده

مزیت نمونه اول این است که خودشان مستقیما روی گل نظارت دارند. تعداد این گل فروش های اینترنتی در سراسر دنیا  کم است . در ایران هم نمونه های محدودی به این صورت فعالیت می کنند. معمولا تعداد نمونه کارهای آن ها محدود می باشد اما اگر از نمونه کارهای آن ها خوشتان بیاید ، دیگر خیالتان از کیفیت و نحوه ارسال راحت است. یکی از آن ها که تخصص در زمینه باکس گل رز دارد کادوباکس می باشد. اما مشکل این دسته از گل فروشی ها این است که تنها در شهری که گل فروشی آن ها قرار دارد ، ارسال می کنند. برای مثال در کادوباکس جعبه گل رز هلندی تنها در تهران قابل سفارش می باشد . اما رز جاودان را از طریق پست به سراسر ابران ارسال می کنند.

سایت هایی که گل را از طریق گل فروشی های محلی ارسال می کنند:

نمونه دوم گلفروشی های اینترنتی آن هایی هستند که ارسال گل به سراسر ایران را قبول می کنند. دلیل آن هم کاملا مشخص است. آن ها خودشان هیچ نقشی در درست کردن گل ندارند. روش کار آن ها به این صورت است که گلفروشی های مختلف از سراسر کشور در سایت آن ها عضو می شوند. سپس سفارش شما برای هر شهر و محله ای که باشد ، آن ها به نزدیک ترین گل فروشی عضو در سیستمشان اطلاع می دهند تا سفارش شما را آماده کنند.

مزیت ها و عیب های ارسال گل از طریق گل فروشی های محلی:

مزیت این دسته از گلفروش ها در این است که هم تنوع مدل هایشان بسیار زیاد است و هم به هر کجای تهران و ایران که بخواهید ارسال می کنند. اما عیب آن ها این است که معمولا امکان دارد گلی که می فرستند دقیقا مشابه عکس آن نشود. و یا به دلیل نداشتن نظارت مستقیم روی گل فروشی ها کیفیت آن ها کمی بالا پایین شود. در عمل آن ها تحت یک لایسنس نیستند. و بیشتر به شانس شما بستگی دارد که کدام گلفروشی در نزدیکی محل سفارشتان باشد.یکی از نمونه های که در ایران به این صورت فعالیت می کند گل فروشی اینترنتی باکس اپ ( boxapp.ir ) می باشد. البته تعداد این مدل از گلفروشی های اینترنتی بسیار زیاد است و می توانید به راحتی آن ها را پیدا کنید.

نکاتی که باید در هنگام فرستادن گل به ایران رعایت کنید

1. آماده کردن عکس چند نمونه از گل های مورد نظرتان

سعی کنید از قبل عکس مدل هایی که مد نظرتان هست را انتخاب نمایید . با این کار تنها کافی است نمونه ها را برای گل فروشی های اینترنتی ارسال کنید تا آن ها نزدیک ترین مدل را به شما پیشنهاد دهند. سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که خودتان دوست دارید.

2.  ارسال کارت پستال و متن اختصاصی به همراه گل

سعی کنید یک متن شخصی سازی شده به همراه آن ارسال کنید. اکثر سایت هایی که ارسال گل به ایران را قبول می کنند ، این امکان را در اختیار مشتری ها قرار می دهند تا متن مورد نظرشان را به همراه گل ارسال کنند. حتی شما می توانید از آن ها درخواست کارت پستال کنید.

 

معمولا هزینه کارت پستال جدا می باشد اما ارزشش را دارد. چون معمولا گل بعد از مدتی از بین می رود. اما متن شما به همراه کارت پستال تا آخر عمر به عنوان یادگاری باقی می ماند. البته بعضی از گل ها هستند که تا چندین سال هم باقی می مانند. در ایران به آن ها رز جاودان می گویند. اما قیمت آن ها از گل های معمولی بیشتر است . ولی اگر مشکلی از لحاظ هزینه آن ندارید حتما از این مدل گل ها سفارش دهید.

3. سفارش گل و هماهنگی آن از چند روز قبل

برای فرستادن گل به ایران حتما از چند روز قبل سفارش خود را قطعی کنید. چون معمولا گل فروشی ها گل خود را با توجه سفارش هایی که دارند از قبل ثبت سفارش می کنند. حال اگر شما بخواهید در همان روز ارسال شود ، معمولا قبول می کنند اما هزینه بیشتری دریافت می کنند. علاوه بر آن ممکن است گلی که مد نظر شما هست را نداشته باشند.

4. انتخاب پرداخت ریالی یا دلاری

اگر مشکل در پرداخت با کارت های بانکی ایران را دارید ، می توانید از گل فروشی هایی خرید کنید که امکان پرداخت دلاری را فراهم کرده اند. کافی است که در گوگل عبارت " ارسال گل به ایران با پرداخت دلاری" را جستجو کنید. معمولا اکثر آن ها Paypal را قبول می کنند.

5. یادآوری به گلفروشی در روز ارسال سفارش

حتما در روزی که قرار است گل ارسال شود از چند ساعت قبل به گل فروشی یادآوری کنید. این کار علاوه بر اینکه جلوی فراموشی احتمالی را می گیرد ، نشان می دهد که شما پیگیر هستید و سعی می کنند سفارش شما را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

 

امیدوارم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد و بتوانید لحظات خوشی را برای عزیزانتان ایجاد کنید. اگر در خارج از کشور زندگی می کنید و به کسب و کارهای اینترنتی علاقه دارید، پیشنهاد می کنم  مطلب چگونه سئو کار شویم را مطالعه فرمایید. با تشکر

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان