نوشیدن آب شیر امکان ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد

بر اساس نتایج تحقیقات ناخالصی‌های موجود در آب شیر باعث ایجاد ده‌ها هزار بیماری سرطانی می‌شود.

نوشیدن آب شیر امکان ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس نتایج تحقیقات یک تیم آمریکایی که بر روی پرتال Phys.org منتشر شده است، ناخالصی‌های موجود در آب شیر باعث ایجاد ده ها هزار بیماری سرطانی می‌شود.

متخصصان در این تحقیق تحلیل نمودند که چگونه مواد شیمیایی سرطان زا در بیش از 48 هزار سیستم آبرسانی بر سلامت انسان تأثیر می‌گذارد. متخصصان دریافتند که در مجموع 22 ماده سرطان زا با توسعه سرطان در یک صد هزار بیماری که آب شیر می‌نوشند، مرتبط است.

سیدنی اوانس، نویسنده این تحقیق تاکید می‌کند: "در واقعیت، مردم در معرض ترکیبی از مواد شیمیایی قرار دارند، بنابراین لازم بود که تجزیه و تحلیل اثرات ترکیبی از چندین آلاینده را بر روی سلامتی انسان آغاز کنیم."

بزرگترین خطر از جانب ناخالصی‌های آرسنیک، اورانیوم، رادیوم و همچنین محصولات ضد عفونی کننده در آب است. به طور معمول خلوص آب موجود در سیستم‌های آبرسانی شهر‌های کوچک به آب‌های زیرزمینی بستگی دارد.

به گفته محققان، خطر ابتلا به آنکولوژی به دلیل مواد شیمیایی موجود در آب شیر دو مرتبه بالاتر از حداقل میزان خطر ابتلا به سرطان در یک میلیون است. دانشمندان معتقدند که کاهش میزان آلاینده‌های موجود در آب می تواند بر سلامت عمومی تأثیر بگذارد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان