بهترین و خوشمزه ترین آش و حلیم در تهران

آش‌کده سعید که چندین سال است با نام سید مهدی در منطقه سعادت اباد فعالیت داشت با ثبت برند نام مدیر مجموعه به کار خود با کیفیت بهتر ادامه داد

آش و حلیم سعید

آش‌کده سعید که چندین سال است با نام سید مهدی در منطقه سعادت اباد فعالیت داشت با ثبت برند نام مدیر مجموعه به کار خود با کیفیت بهتر ادامه داد.یکی از بهترین آش‌کده‌های تهران بزرگ بوده که در میدان مشهور کاج در سعادت اباد واقع شده است. مکانی بسیار نام‌آشنا با پرسنلی حرفه‌ای که یکی از بی‌رقیب‌ترین آش‌فروشی‌های شمال غرب تهران می‌باشد. گروه غذایی آش‌کده سعید با داشتن چند سال تجربه در طبخ و فروش آش کار خود را شروع کرد و در این زمینه مؤفق بوده آش‌کده سعید در  تهران، هر روزه با بهترین و خوشمزه‌ترین حلیم، آش دوغ، آش رشته و شله قلمکار پذیرایی مفصل را از هم‌وطنان عزیز ایرانی به عمل می‌آورد. حتی شاید بتوان گفت که هم آش و حلیم این مجموعه از بهترین های تهران میباشد..

آش‌کده سعید تهران، سرویس بیرون‌بر هم داشته و می‌توانید آش‌ها و حلیم‌های خوشمزه این مکان را در خانه نیز نوش‌جان نمایید. باید بگوییم که قیمت‌های این آش‌کده نیز بسیار مناسب بوده و با پرداخت هزینه‌ای معقول می‌توانید از طعم غذاهای بی‌نظیر آشکده سعید نهایت لذت را ببرید.

آدرس: تهران، سعادت اباد. میدان کاج.ضلع شمال شرقی میدان.جنب بستنی فروشی.آش و حلیم سعید

شماره تماس : 0212206363-02122129264-02126743341     

ashkade_said@                      

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان