کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های ساوه با قوت بیشتری دنبال شود

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه گفت: کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها مرجع مهمی در بحث و نظر است و باید این فعالیت بیش از پیش دنبال شود.

کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های ساوه با قوت بیشتری دنبال شود

حجت الاسلام «سید ابراهیم حسینی» عصر پنجشنبه در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه، افزود: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی یکی از مطالبات مقام معظم رهبری است که باید با جدیت در اولویت برنامه‌های فرهنگی دانشگاه قرار بگیرد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی ساوه به‌عنوان مرکز دانشگاهی مهم شهرستان باید در برگزاری کرسی های آزاداندیشی پیش‌قدم باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوه اظهار داشت: خواست و صدای دانشجویان باید شنیده شود و در این راستا، کرسی آزاداندیشی بهترین بستر برای بیان افکار دانشگاهیان است.

حجت الاسلام حسینی گفت: دغدغه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه در زمینه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی قابل تقدیر است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه نیز در این دیدار گفت: مسایل فرهنگی و اجتماعی در این مرکز علمی و آموزشی با نگاه ویژه‌ای دنبال می‌شود.

«جواد نیکوکار» افزود: چهار  مورد کرسی آزاداندیشی پارسال در دانشگاه آزاد ساوه برگزار شد که از جمله برنامه‌های جذاب فرهنگی و مورد استقبال دانشجویان واقع شد.

وی افزود: در نیمسال تحصیلی جاری نیز با برنامه‌ریزی انجام شده و همکاری امام جمعه ساوه برگزاری چهار کرسی آزاداندیشی در دستور کار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه اظهار داشت: نخستین کرسی آزاداندیشی این واحد آموزش عالی دوم آبان ماه جاری با حضور اساتید فن و دانشجویان در خصوص حجاب، برگزار می‌شود.

18 هزار دانشجو در مراکز علمی و دانشگاهی شهرستان ساوه مشغول به تحصیل هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان