بیشتر جاده‌های استان یزد لغزنده است

یزد- ایرنا- رئیس پلیس راه یزد گفت: به علت بارش برف و باران چهارشنبه شب در استان ،سطح بیشتر جاده‌ها به خصوص در شهرستان‌های تفت و مهریز لغزنده است و رانندگان با احتیاط حرکت کنند.

بیشتر جاده‌های استان یزد لغزنده است

سرهنگ مسعود قانعی روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: با همکاری نیروهای راهداری و پلیس راه مسیر یزد - شیراز و جاده مهریز به تنگچنار باز است و با وجود بارش برف و باران و پس از نمک پاشی و تیغ زنی تردد در این مسیرها ادامه دارد.

وی اظهارداشت: در حال حاضر تمام جاده های استان باز است رانندگان با رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و مقررات حرکت کنند. 

قانعی اضافه کرد: همچنین رانندگان قبل از حرکت خودروهای خود را به زنجیرچرخ مجهز کنند و  وسایل گرم کننده، لباس گرم و تجهیزات ایمنی و غذا به اندازه کافی همراه داشته باشند.

بارش برف و باران از چند روز گذشته در استان آغاز شد و شب گذشته با شدت بیشتری در مناطق مختلف همراه بود و همچنان در مناطق کوهستانی بارش ها به صورت برف و در مناطق جلگه ای بارندگی ادامه دارد. 

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی یزد دیروز گفته بود: با ورود جبهه هوای سرد به استان، از  بعد از ظهر دیروز بیشتر مناطق استان شاهد بارش برف و باران است.

محمدرضا شیرغلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش‌ها عمدتا به صورت برف و مناطق جلگه ای و شهرها برف به صورت خفیف و بیشتر بارندگی  است.

وی با بیان اینکه به جز شهرستان خاتم و ابرکوه در سایر نقاط استان بارش خواهیم داشت تصریح کرد: این موج پیش از ظهر پنجشنبه از استان خارج و به تدریج آسمان استان صاف می شود.

شیر غلامی افزود: از روزجمعه با آفتابی و صاف شدن آسمان استان دمای هوا روزانه افزایش می یابد و دمای شبانگاهی با کاهش محسوس روبرو خواهد شد طوریکه در مناطق کوهستانی و سردسیری دما به زیر صفر و سرما، یخبندان دور از انتظار نیست.

وی سردترین نقطه استان را در 24 ساعت گذشته طرزجان تفت با دمای منفی 2 درجه بیان کرد و گفت: در سایر نقاط استان دمای آن صفر و بالای صفر بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان