امروز پنجشنبه

خلیچ فارس وغرب تنگه هرمز مواج است

بندرعباس- ایرنا- هواشناسی هرمزگان اعلام کرد: امروز پنجشنبه دریا در محدوده خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج پیش بینی می شود

خلیچ فارس وغرب تنگه هرمز مواج است

معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان توصیه کرد: با توجه به مواج بودن دریا درخلیج فارس و غرب تنگه هرمز، شناورهای سبک و صیادی از رفتن به دریا خودداری کنند.
کیانوش عارفی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: سرعت افزایش باد شمال غربی در جزایر خلیج فارس از جمله کیش و لاوان امروزپنجشنبه به 36 تا 40کیلومتر در ساعت می رسد.
وی یادآورشد: صبح فردا جمعه نیز درمناطق دریایی تنگه هرمز و دریای عمان افزایش باد شمال شرقی خواهیم داشت که توصیه می شود احتیاط لازم صورت گیرد.
این کارشناس هواشناسی هرمزگان ادامه داد: تا ساعت ظهر امروز پنجشنبه شاهد تداوم فعالیت سامانه بارشی در مناطق شرقی استان خواهیم بود.
عارفی با اشاره به اینکه احتمال رگبار پراکنده درمناطق دریایی و جزایر خلیج فارس دور از انتظار نخواهد بود، گفت: به تدریج از ساعت بعدازظهر و شب شاهد کاهش ابرناکی وخروج سامانه بارشی از استان خواهیم بود.
وی بیان داشت؛ از لحاظ دمایی نیز با خروج سامانه بارشی از روز جمعه تا اوایل هفته آینده در استان هرمزگان کاهش دمای کمینه پیش بینی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان