فرماندار بانه: اتاق فکر با حضور معتمدین تشکیل می‌شود

سنندج - ایرنا - سرپرست فرمانداری بانه گفت: برای بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان مرزی، اتاق فکری با حضور معمتدین و صاحب نظران طیف‌های مختلف جامعه تشکیل می‌شود.

فرماندار بانه: اتاق فکر با حضور معتمدین تشکیل می‌شود

محمد امین زاده روز پنجشنبه در نشست با معتمدین و ماموستاییان دینی  این شهرستان اظهار داشت: اتاق فکر با حضور معتمدین، ماموستاییان دینی، کارشناسان و صاحب نظران در حوزه های مختلف تشکیل و هر ماه یک نشست با حضور آنان برابر بررسی و حل مشکلات مسایل شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: برای بررسی و حل مشکلات و مسایل شهرستان نیاز به همفکری و همکاری همه صاحب نظران و کارشناسان داریم در این راستا با تشکیل اتاق فکر در فرمانداری از همفکری و همکاری صاحب نظران و معتمدین بهره می‌بریم.

امین زاده اضافه کرد: برخی از مسایل و مشکلات را می توان با همکاری و همفکری مردم در شهرستان حل کرد اما برخی مشکلات ملی است که نیاز به تصمیم گیری در استان و مرکز کشور دارد البته مسایلی که در شهرستان قابل حل هستند با همکاری و همراهی معتمدین و صاحب نظران حل می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین خواسته مردم شهرستان بانه بازگشایی و تردد مسافر مرز سیرانبند است چرا که با این اقدام بسیاری از مشکلات حل و رونق اقتصادی در شهرستان بیشتر میشود البته موضوع بازگشایی مرز سیرانبند از طریق وزارت امور خارجه، استانداری کردستان در حل پیگیری است ولی نیاز به تصمیم گیری دولت مرکزی عراق دارد.

سرپرست فرمانداری بانه تاکید کرد: هم اکنون محوطه بازارچه سیرانبند هفت هکتار است که در سال 1367 برای توسعه آن 50 هکتار زمین خریداری شده و کارهای عمرانی و زیرساختی آن در آینده نزدیک اجرایی می شود.

در این نشست معتمدین بانه به مشکلاتی مانند ضعف خدمات و فعالیت عمرانی در شهرداری، پاسخگو نبودن و عدم شفافیت در شهرداری و شورا، افزایش خودسرانه برای از کالاها از طرف افراد سود جو و فرصت طلب، ضعف نظارت بر بازار، نبود سیستم حمل و نقل روستایی و وجود نیروهای غیر بومی در سازمان ها اشاره کردند.

شهرستان مرزی بانه 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان