همه در برابر حفظ امنیت جامعه مسوول هستند

کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه اهل سنت کرمانشاه امنیت را نعمت بسیار بزرگی دانست و همه را مسوول حفظ آن دانست و از تمام کسانی که شبانه‌روزی با چشمان بیدار و صبر و خویشتنداری از جان و مال مردم مراقبت می‌کنند، قدردانی کرد.

همه در برابر حفظ امنیت جامعه مسوول هستند

ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد امام شافعی کرمانشاه، اظهار امیدواری کرد که خانواده‌های شریف کرمانشاهی در کمال امنیت با وحدت و همدلی نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به گرانی، تورم، بیکاری و اوضاع اقتصادی کشور گفت: دولت باید با تمام قوا نگذارد بیش از این قیمت‌ها افزایش یابد چون بسیاری از خانوارها از تامین مایحتاج خود ناتوان هستند.

ماموستا محمدی همچنین به مردم توصیه کرد که در دام هیجان سازی مضر دشمنان نیفتند و یقین داشته باشند دولت برای موضوع گرانی چاره اندیشی خواهد کرد و برنامه مناسب دارد.

او با اشاره به حوادث اخیر پس از اصلاح قیمت بنزین، گفت: اعتراض و نقد عملکرد مسوولان حق مردم است و در قانون به آن اشاره شده اما اغتشاش و ناامنی و آسیب زدن به اموال عمومی و ایجاد رعب و وحشت برای خانواده‌ها ناپسند و شرم آور است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در بخش پایانی خطبه‌های نماز فساد در لایه‌هایی از اجتماع که مسوولیت‌هایی بر عهده دارند و مورد اعتماد مردم هستند را آفتی بزرگ و ویران کننده اعتماد عمومی دانست که شایسته جامعه اسلامی نیست.

ماموستا محمدی همگان را برای مقابله با فساد مسوول دانست و ناظران قانونی را به حساسیت بیشتر در قبال مسوولیت خود فراخواند و به قلم به دستان و صاحبان نظر و اندیشه توصیه کرد که نقش خود را به درستی و با انصاف و وجدان انجام دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان