به بهترین نقد درباره مدیریت دانشگاه آزاد جایزه داده می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد که به بهترین نقد درباره عملکرد مدیریت دانشگاه آزاد جایزه خواهد داد.

به بهترین نقد درباره مدیریت دانشگاه آزاد جایزه داده می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که پیش از ظهر امروز در مجتمع دانشگاهی ولایت واحد تهران مرکزی برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: بنده امروز به این جلسه آمده‌ام تا بیشتر گوش باشم و سخنان شما دانشجویان را بشنوم تا بدانیم چه باید انجام دهیم.

وی با اشاره به وضعیت دانشگاه آزاد یادآور شد: می‌دانیم دانشگاه از فضای گام اولی به فضای گام دوم در حال گذار است. گام دوم عصر کارامدی است و باید الگوهای ذهنی و رفتاری گام اول کنار گذاشته شود و با الگوهای جدید آینده را نیک رقم بزنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در همین زمینه گفت: مدیران ما باید بدانند قرار است گام دوم را دانشجویان و جوانان این دانشگاه بردارند. لذا مسائل و کنشگران این عرصه باید تغییر کنند.

طهرانچی با بیان اینکه طی یک سال گذشته تعداد نشریات دانشجویی تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی چند برابر شده است اما این تنها کافی نیست یادآور شد: ما  به تغییر فرهنگ در دانشگاه آزاد نیاز داریم لذا بنده از فعالان فرهنگی و نشریات دانشجویی دانشگاه می‌خواهم هفته‌ای را به عنوان نقد مدیریتی دانشگاه در نظر بگیرند و به نقد مدیریت دانشگاه بپردازند. بنده به بهترین نقدی که نسبت به من باشد شخصاً جایزه برتری می‌دهم زیرا ما باید زبان و کلام دانشجو را بشنویم.

وی با اشاره به اینکه معتقدم مدیریت باید زیرساخت‌های لازم را ایجاد کند و تنها تسهیلگر باشد، گفت: فعالان دانشجویی و دانشجویان باید در این زمینه نقش ایفا کنند و کار اصلی را آنها باید انجام دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به برخی از فعالیت‌های دانشگاه آزاد طی یک سال گذشته، تصریح کرد: تحول ساختاری در دانشگاه اولین گامی بود که برداشته شد تشکیل معاونت علوم انسانی باعث شد حرکت جدیدی در این زمینه شکل گیرد و ایجاد معاونت فناوری و نوآوری نیز مسائل جدیدی مطرح شد زیرا معتقدیم این معاونت باید فرصتی برای تشکیل شرکتهای دانش بنیان و نوآور از سوی جوانان باشد.

طهرانچی در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات کشور گفت: ما نمی‌خواهیم در دانشگاه آزاد مترجم سیستم‌هایی باشیم که برای ملت ما جز بد اندیشی، فکر و ایده‌ای ندارند. معتقدیم جامعه‌ای با وجود این همه جوان می‌تواند از رکود خارج شود و  قطعا جوانان ما می‌توانند در این زمینه پیشرو باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با حمایت و نگاه‌های شما دانشجویان بتوانیم در دانشگاه آزاد طرحی نو دراندازیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان