فلاحت پیشه: بازنشستگان هم از حق مناطق جنگی برخوردار شوند

کرمانشاه- ایرنا- نماینده مردم اسلام‌آبادغرب در مجلس شورای اسلامی بااشاره به منطقه جنگی اعلام شدن کرمانشاه گفت: متاسفانه بازنشستگان از این قانون جا مانده‌اند که نیازمند مذاکره و نامه‌نگاری دوباره رییس مجلس با ستاد کل نیروهای مسلح است.

فلاحت پیشه: بازنشستگان هم از حق مناطق جنگی برخوردار شوند

حشمت الله فلاحت پیشه سه شنبه شب در نشست شورای اداری کرمانشاه که با حضور علی لاریجانی رییس مجلس و رضا اردکانیان وزیر نیرو در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به عنایت مقام معظم رهبری به کرمانشاه در سفری که به این استان داشتند، گفت: ایشان تاکید کردند که راه نجات استان از عراق می گذرد، بنابراین باید فکر اساسی برای توسعه مرزها و زیرساخت های آن شود.
نماینده اسلام‌آبادغرب و دالاهو در مجلس با اشاره به مرز طولانی استان با کشور عراق، توسعه زیرساخت های مرزی را نیاز امروز استان عنوان کرد و افزود: توسعه زیرساخت های مرزی به طور قطع نقش موثری در رونق تجارت و صادرات و به تبع آن رونق اقتصادی استان خواهد داشت.
وی افزود: یکی از پروژه هایی که می‌تواند به رونق مرز کمک کند، راه آهن است که متاسفانه اقدام موثری برای رسیدن آن تا مرز استان صورت نگرفته است.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه وضعیت اشتغال در استان کرمانشاه را نامناسب عنوان کرد و گفت: در صورتی که هر شغل را از بین ببریم باید یک سرباز را برای تامین امنیت جایگزین کنیم.

شهاب نادری، بیکاری را مهمترین معضل استان دانست و گفت: ناآرامی های پس از افزایش قیمت بنزین در کرمانشاه ریشه در وضعیت اقتصادی استان داشت.
نماینده مردم اورامانات در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: بخشی از حقابه استان کرمانشاه از سدها را به خودمان دهید تا منجر به آبادانی و توسعه منطقه شود. امروز انتقال آب استان مورد اعتراض است.
نادری ادامه داد: کرمانشاه در زمانی که استان های دیگر با ارز دولتی در حال ساخت و ساز و پیشرفت بودند، در خط مقدم جبهه قرار داشت، طبیعی است اکنون نمی تواند با استان های دیگر رقابت کند و نیازمند تسهیلات ویژه است.
وی خواهان امهال دوباره تسهیلات زلزله زدگان شد و گفت: مشکلات زلزله زدگان بسیار است و امهال تسهیلات آنها برای یک سال دیگر کمک بزرگی برای آنها محسوب می‌شود. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان