فراخوان طرح های تحقیقاتی در حوزه سلامت، طهارت، حلیت و حرمت فرآورده های سلامت محور و خدمات سلامت

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از اعلام فراخوان طرح های تحقیقاتی در حوزه سلامت، طهارت، حلیت و حرمت فرآورده های سلامت محور و خدمات سلامت خبر داد

فراخوان طرح های تحقیقاتی در حوزه سلامت، طهارت، حلیت و حرمت فرآورده های سلامت محور و خدمات سلامت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل ازوب دا،دکتر سید کمال صولتی افزود: نظر به نزدیک شدن به روز پژوهش، مرکز تحقیقات حلال جمهوری اسلامی ایران در راستای وظیفه ذاتی و مصوب در جهت ارتقاء بهداشت و سلامت، حلیت و حرمت مواد و فراورده های دارویی، غذایی، آشامیدنی، آرایشی و ملزومات پزشکی مورد مصرف و سایر خدمات و با عنایت به تنوع روز افزون تولید و فرآوری مواد و فراورده های مذکور و خدمات ارائه شده در جوامع بشری، از تمامی موسسات تحقیقاتی و پژوهشی، مراکز آموزش عالی، متخصصین و پژوهشگران دعوت بعمل می آورد تا با ارسال پیشنهادات، پروپوزال و طرح های تحقیقاتی، این مرکز را در نیل به وظایف قانونی و حفظ و صیانت از سلامت و بهداشت جامعه یاری نمایند.

وی، بهداشت و سلامت در تولید و فرآوری محصولات و خدمات سلامت- حلیت و حرمت در تولید و فرآوری محصولات و خدمات سلامت- روش های شناسایی و تعیین مقدار اجزاء متشکله مواد و فرآورده های سلامت- شناسایی تقلبات در مواد و فرآورده های سلامت- چگونگی بازرسی و ارزیابی و مراحل آن در فرایند و نظام سلامت و حلیت فرآورده ها و خدمات را از محورها پیشنهادات، پروپوزال و طرح های تحقیقاتی عنوان کرد.
دکتر صولتی ، شیوه های نمونه برداری و آزمون مواد و فرآورده های سلامت- تجارب کشورها و فرآیند صدور گواهی در زمینه حلیت و حرمت فرآورده های سلامت و خدمات- حلیت و حرمت در مواد و فرآورده های اصلاح ژنتیک شده- بررسی اثرات مواد بر سلامت با روش های مختلف (بالینی و ...) – حلیت و حرمت در افزودنی های بکار رفته در فرآورده های سلامت- اقتصاد سلامت دارو، غذا، حلال و ... - مباحث فقهی در حوزه طهارت حلیت و حرمت فرآورده ها و خدمات سلامت- بیمه و بانکداری اسلامی و حلال- معماری اسلامی و حلال و گردشگری سلامت اسلامی و حلال را از دیگر محورهای معرفی شده برشمرد.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، در ادامه از محققین، اعضای هیات علمی دانشگاه خواست پیشنهادات و پروپوزال های تحقیقاتی خود را همراه مستندات به مرکز تحقیقات حلال جمهوری اسلامی ایران ارسال نمایند.
وی در ادامه گفت: مرکز تحقیقات حلال جمهوری اسلامی ایران واقع در خیابان ولی عصر (عج) بالاتر از میدان ولی عصر (عج) ، خیابان دانش کیان تهران به شماره پلاک 24 و کد پستی 1415845371 می باشد.
دکتر صولتی گفت: همچنین علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی research.halal.ac.ir اطلاعات بیشتر را کسب نمایند.
46
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان