عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

تأخیر ۴ ماهه شهرداری تهران در ارسال لایحه اساسنامه محیط زیست به شورای شهر

حسینی میلانی نسبت به تأخیر ۴ ماهه شهرداری تهران در ارسال لایحه اساسنامه محیط زیست و حمل و نقل عمومی واکنش نشان داد.

تأخیر 4 ماهه شهرداری تهران در ارسال لایحه اساسنامه محیط زیست به شورای شهر
تأخیر 4 ماهه شهرداری تهران در ارسال لایحه اساسنامه محیط زیست به شورای شهر

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران در یکصد و نود و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به بارش برف اخیر در تهران، گفت: شهرداری تهران در زمینه برف‌روبی اقدامات مناسبی انجام داد و امیدوارم که این قبیل کارها ادامه یابد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مناطق 1، 3، 9، 14، 16، 17، 18 و 19 در انتخابات هیئت رئیسه شورایاری‌های مناطق مشارکت خوبی داشتند، تصریح کرد: در همین راستا اقدامات مؤثری انجام گرفت که از آن‌ها قدردانی می‌کنم.

میلانی با بیان اینکه شهر تهران در حوزه اتوبوس و مترو دارای کمبود است، گفت: با توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی می‌توانیم شاهد کاهش و رفع آلودگی تهران باشیم که حل این مشکل از طریق منابع طرح ترافیک و سیاست‌های راهبردی شورای شهر در حال انجام است و علاوه بر این می‌توان از طریق صندوق محیط زیست و حمل و نقل عمومی جهت رفع این مشکل استفاده کرد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: ایجاد صندوق محیط زیست و توسعه حمل و نقل عمومی بر اساس تبصره یکم ماده 55 از احکامی محسوب می‌شود که در برنامه سوم تهران به تصویب رسیده و شهرداری وظیفه دارد در سال اول برنامه طی 6 ماه اساسنامه آن را به شورا ارسال کند.

او در پایان خاطر نشان کرد: شهرداری در ارسال لایحه اساسنامه محیط زیست و حمل و نقل عمومی تأخیری 4 ماهه دارد که من در این مورد به شهرداری تذکر می‌دهم و باید حداکثر ظرف یک ماه لایحه مربوطه را به شورا ارسال کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان