برنامه‌ریزی برای توسعه ورزش در سال ۹۹

دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز گفت: سال ۹۹ را بر اساس توسعه طرح‌ها و فعالیت‌های ورزشی به‌خصوص ورزش همگانی برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا با استفاده از پتانسیل‌های موجود، خدمات ارائه‌شده به همشهریان را از نظر کمی و کیفی ارتقا دهیم.

برنامه‌ریزی برای توسعه ورزش در سال 99

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سعید نیکوخصلت در نشست هم‌اندیشی با مسئولان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به لزوم رعایت و توجه به بهداشت محیط در سالن‌های ورزشی اظهار کرد: باید نسبت به این موضوع حساسیت ویژه‌ای داشت چرا که این مسئله ارتباط مستقیمی با سلامت همشهریان دارد. حفظ سلامت محیط در جلب رضایت همشهریان تأثیرگذار است.
او افزود: مسئولان سالن‌های ورزشی شهرداری باید بر پایه علم و مطالعه، حرکتی رو به جلو داشته باشند تا با آگاهی و اطلاعات بیشتر سطح خدمات ارائه ‌شده را ارتقا دهند. حضور اقشار مختلف در سالن‌های ورزشی به دلیل امنیت و آرامش موجود است که باید آن را حفظ کنیم.
دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز ادامه داد: در خصوص مصرف انرژی نیز باید توجه و دقت کافی را داشته باشیم چرا که همه ما زنجیره‌وار به هم وصل هستیم و عملکردمان روی فعالیت یکدیگر تأثیرگذار است.
نیکوخصلت در رابطه با برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای توسعه ورزش همگانی در سال آتی اظهار کرد: سال 99 را بر اساس توسعه طرح‌ها و فعالیت‌های ورزشی به‌خصوص ورزش همگانی برنامه‌ریزی کرده‌ایم. در این خصوص لازم است تا با استفاده از پتانسیل‌های موجود، خدمات ارائه‌شده به همشهریان را از نظر کمی و کیفی ارتقا دهیم.
او گفت: اگر می‌خواهیم انسان‌هایی سالم، توانمند و با فرهنگ داشته باشیم، راهی جز روی آوردن به ورزش نداریم. در مدارس ما نیز این مسئله باید مورد توجه قرار گیرد. امروز در ساختار آموزش‌وپرورش ما در هر هفته یک جلسه برای ورزش در نظر گرفته شده است و این در حالی است که دانش آموزان باید هر روز ورزش کنند.

صبح امروز نشست هم‌اندیشی و بررسی مشکلات سالن‌های ورزشی شهرداری به منظور ارتقای سطح خدمات ارائه‌شده به همشهریان با حضور سعید نیکوخصلت، دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر، مسئولان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و سالن‌های ورزشی این سازمان برگزار شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان