کشف داروی ضد‌ کرونا با پایه گیاهی در ایران

داروی ضد ‌کرونا با پایه گیاهی تا کنون روی ده بیمار کرونایی در ایران با موفقیت آزمایش شده است.

کشف داروی ضد‌ کرونا با پایه گیاهی در ایران

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، منصور امین، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص تحقیقات برای کشف داروی ضد کرونا با پایه گیاهی در اهواز اظهار داشت: تحقیقات برای درمان بیماران مبتلا به کرونا، با یک فلاونویید استخراج شده از گیاه در بیمارستان رازی اهواز با مجوز معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز آغاز شده است.

این عضو هیئت علمی دانشگاه درباره نتایج اولیه این دارو گفت: این دارو برای درمان 5 بیماری ویروسی به خوبی جواب داده است و شواهد اولیه نشان دهنده تاثیر خوب این دارو در درمان بیماری کووید 19 است.

امین در انتها افزود: این دارو تا کنون روی ده بیمار کرونایی با موفقیت آزمایش شده است. امیدواریم بقیه بیماران هم به این دارو واکنش مثبت نشان دهند. در صورت مثبت بودن نتایج درمان و تاییدات وزارت بهداشت می‌توانیم نتایج این آزمایش را برای همه بیماران کرونایی تعمیم دهیم.

بنا به اعلام کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ایران، در شبانه روز گذشته، 2901 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ایران به ثبت رسیده و به این ترتیب شمار مبتلایان به این ویروس در کشور به 38309 نفر رسیده است. همچنین با ثبت 123 مورد مرگ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، تعداد کل درگذشتگان بر اثر ابتلا به این ویروس در ایران به 2640 نفر رسیده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان