وزیر کشور از استاندار یزد برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تشکر کرد

یزد- ایرنا - وزیر کشور گفت: اجرای موفقیت‌آمیز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا این لحظه مرهون تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی تمامی مسوولان به ویژه استاندار یزد به عنوان رییس استانی ستاد ملی مبارزه با کروناست که نتیجه و ثمره این مجاهدت فی سبیل‌الله تحقق شکوه حماسه همبستگی و اتحاد ملی در مبارزه با این بیماری منحوس عالمگیر است.

وزیر کشور از استاندار یزد برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تشکر کرد

به گزارش روز پنجشنبه اداره‌کل روابط عمومی استانداری، عبدالرضا رحمانی فضلی در پیامی خطاب به محمد علی طالبی آورده است: جا دارد از زحمات شما و همه همکاران عزیز و سختکوشم اعم از معاونینتان، فرمانداران، بخشداران و دهیاران و سایر افتخارآفرینان این حماسه ملی که برگ دیگری از افتخارات تاریخ تمدن ساز فرهنگ دیارمان می‌باشد صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

وی در پایان اظهار کرد: انشاالله با نهایت جدیت در تداوم این عزم خداپسندانه با تلاش و اقدامات لازم وهماهنگی های پیوسته تا پایان اجرای این طرح در ایفای حق الناس، موجبات رضایت حق تعالی را بیش از پیش فراهم سازید.

بر اساس اخبار منتشره در رسانه های یزد به نقل از سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ذر استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون سه هزار و هفت نفر با علائم تنفسی به بیمارستان ها مراجعه کردند که یک هزار و 116 نفر به کرونا مبتلا شدند .

همچنین در این مدت هزار و978 نفر بهبود یافته و از بیمارستان  ترخیص شدند و 136 تن هم به دلیل ابتلا به این بیماری  فوت کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان