کمپینی جهت خرید تجهیزات ایمنی برای کادر درمان

مراقب بیمارمان باش، من مراقب تو

تهران-ایرنا-مسئولان دولتی، هنرمندان و فعالان جامعه به پویش «مراقب بیمارمان باش، من مراقب تو» پیوستند تا از این طریق از فعالیت‌های آن‌ها قدردانی کنند. وزیر ارتباطات نیز به این کمپین دعوت شده است.

مراقب بیمارمان باش، من مراقب تو

موسسه مهر گیتی در راستای اهداف شکل‌گیری خود در بحران شیوع کرونا، کمپین «مراقب بیمارمان باش، من مراقب تو» را استارت زد. بر اساس اطلاعات این موسسه، در صورت کمبود تجهیزات، هر 8 ساعت یک نفر از کادر درمانی از چرخه درمان خارج می‌شود. همین مساله نیز ضرورت راه‌اندازی کمپین را از قبل بیشتر کرده است.  

موسسه خیریه مهرگیتی با همکاری شهروندانی که در این کمپین عضویت دارند، قصد دارد تا برای حفاظت از جان کادر درمانی و در نتیجه کمک به کنترل این بیماری، با تجهیز اقلام ضروری در بیمارستان ‏ها مثل ماسک ‏های تخصصی، گان، مواد ضدعفونی ‏کننده و شیلد در سه استان تهران، کردستان و سیستان و بلوچستان، تعداد داغداران این روزها را به حداقل برساند.  

تاکنون هنرمندان زیادی به این کمپین پیوسته‌اند و دامنه این کمپین به حوزه فناوری اطلاعات و اپراتورها رسیده است. حسین فلاح جوشقانی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون وزیر ارتباطات، مهرداد ترابیان مدیر کل دفتر هماهنگی استان‌های وزارت ارتباطات و مجری طرح USO، ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، بابک تراکمه عضو هیات مدیره همراه اول به این کمپین پیوسته ‌اند و از محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایمان میری مدیر عامل های‌وب، مهدی غیناقی عضو هیئت مدیره اپراتور اول و داود زارعیان معاون مخابرات ایران دعوت کرده‌اند تا به این چالش خیرخواهانه ملحق شوند. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان