انهدام باند سرقت بعنف در عباس آباد

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی از دستگیری ۴ موتورسوار زورگیر خبر داد.

انهدام باند سرقت بعنف در عباس آباد

انهدام باند سرقت بعنفبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه  قاسم دستخال گفت: پانزدهم فروردین ماه سال جاری پرونده‌ای با موضوع سرقت به شیوه زورگیری از کلانتری 104 عباس آباد به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی توضیح داد: شاکی با حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی در خصوص روز سرقت به کارآگاهان اظهار داشت، درحال تردد در خیابان دبستان بودم که ناگهان 2 دستگاه موتورسیکلت طرح هندا که با 4 موتورسوار به من نزدیک و با استفاده از سلاح سرد، موبایلم را سرقت و متواری شدند.

این مقام پلیسی افزود: در گام نخست تحقیقات با بررسی و بازدید انجام شده از محل سرقت مشخص شد که سارقان در معابری که تعداد عابران در آنجا به ندرت در حال تردد هستند و در ساعات پایانی شب و یا در زمان تاریکی هوا با استفاده از سلاح سرد زورگیری می‌کنند.

وی ابراز داشت: پرونده‌های مشابه دیگری نیز به این پایگاه ارجاع و کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و یکسری اقدامات پلیسی موفق شدند مالک یکی از موتورسیکلت‌ها به نام سلمان سابقه دار را شناسایی کند و در یک عملیات پلیسی متهم هشتم اردیبهشت ماه در خیابان قلعه مرغی دستگیر شد.

سرهنگ دستخال توضیح داد: سلمان پس از انتقال به پلیس آگاهی صراحتاً به بزه انتسابی اعتراف کرد و اذعان داشت، حدود 4 ماه است که با همدستی برادرش به نام مرتضی سرقت‌ها را انجام داده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی بیان داشت: با اطلاعات بدست آمده کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه مرتضی با هماهنگی قضائی دومین متهم پرونده طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه سوم انتقال می‌یابد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در گام بعدی تحقیقات پلیسی دو موتورسوار دیگر در بیست و هشتم اردیبهشت شناسایی و دستگیر شدند، متهمان به 20 فقره سرقت به شیوه زورگیری اعتراف کردند.

وی بیان داشت: ارزش ریالی این سرقت‌ها بالغ بر 1.5 میلیارد ریال است. با دستور بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران متهمان با قرار بازداشت صادره برای شناسایی سایر شاکیان و کشف جزئیات پرونده در اختیار این پایگاه قرار دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان