امباپه دوباره به زیدان و کهکشان مادرید چشمک زد

تهران- ایرنا- «کیلین امباپه» در تازه‌ترین چراغ سبز خود برای رفتن به رئال، گفت که «زین الدین زیدان» و «کریستیانو رونالدو» بزرگ‌ترین قهرمانان فوتبالی وی هستند.

امباپه دوباره به زیدان و کهکشان مادرید چشمک زد

تمجید و تحسین دوطرفه امباپه و سرمربی رئال برای مدتی تیتر نخست روزنامه شده بود و تمجید جدید امباپه از زیزو تنها آتش گمانه زنی‌ها را در خصوص انتقال وی به پایتخت اسپانیا شعله‌ور می‌کند.

امباپه در گفت‌وگو با دیلی میرر، گفت: نخستین الگوی من زیدان است به خاطر همه دستارودها و موفقیت‌هایش با تیم ملی فرانسه و دومین نفر رونالدو است؛ او جام‌های زیادی برده و هنوز هم بعد از این همه موفقیت، از پا ننشسته و به افتخارآفرینی ادامه می‌دهد.

وی افزود: هر دوی آنها ردپای خود را در تاریخ فوتبال باقی گذاشته‌اند و من هم می‌خواهم در کتاب تاریخ فصل خودم را بنویسم.

اگرچه لیگ یک فرانسه به دلیل پاندمی کووید-19 مختومه و پاری‌سن‌ژرمن قهرمان اعلام شد اما تیم پاریسی هنوز در لیگ قهرمانان حضور دارد و باید بازی‌های خود را در این تورنمنت پشت درهای بسته برگزار کند.

امباپه که در دیدار رفت یک هشتم برابر بورسیا دورتموند در ورزشگاه خالی به میدان رفت، به خوبی می‌داند که جای هواداران در ورزشگاه خالی خواهد بود.

وی در این خصوص اظهار داشت: هواداران بخش بسیار مهمی از فوتبال هستند. بازی کردن بدون آنها برای بازیکنان عجیب و غریب خواهد بود. با این حال در شرایط بی‌سابقه‌ای هستیم و امنیت افراد باید در اولویت باشد.

در حالی که ستاره فرانسوی دوست دارد یک روز توپ طلا را به خانه ببرد، هرگز مهمترین جنبه فوتبال را از یاد نبرده است؛ موفقیت تیمی.

ستاره پی‌اس‌جی در این باره گفت: بردن توپ طلا لذت‌بخش است اما این چیزی نیست که بخاطرش شب‌ها بیدار بمانم؛ فکر نمی‌کنم که باید فصل بعد یا دو فصل بعد این جایزه را برنده شوم. در واقع محدودیت زمانی برای این هدف تعیین نمی‌کنم. همیشه پی‌اس‌جی و تیم ملی فرانسه را در اولویت قرار می‌دهم و اگر بابت عملکردم به موفقیت و دستاورد فردی برسم، آنگاه پاداش اضافی دریافت خواهم کرد. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان