تشویق کارکنان فعال شهرداری در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری

شهردار محمدیه گفت: از کارکنان فعال و کارآمد شهرداری که در جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع عملکرد بهتری داشته باشند تجلیل می‌شود.

تشویق کارکنان فعال شهرداری در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ یحیی رحیم لو، شهردار محمدیه در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری برگزار شد، گفت: شورا و شهرداری به دنبال ایجاد آرامش و امنیت لازم در شهر است و با رویکرد فرهنگی اعضای شورا می‌توانیم به انجام این امور امیدوار بوده و بخشی از مشکلات و آسیب‌ها را کاهش دهیم.
شهردار محمدیه یادآور شد: سرمایه‌های انسانی از مهمترین داشته‌های هر مجموعه است که شهرداری محمدیه با داشتن چنین افرادی توانسته در سال‌های گذشته خوب بدرخشد و ما باید از سرمایه‌ها و ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف شهری استفاده کنیم.
رحیم لو اظهارکرد: با حمایت اعضای شورا و تقسیم کارها به دنبال بالندگی و پویایی در خدمات شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان هستیم.
او عنوان کرد: از این پس در هر فصل از سه تن از کارکنان شهرداری که در جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع عملکرد بهتری داشته باشند، تجلیل می‌شود.
"فرهادی" رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه هم در این جلسه گفت: مشارکت مردم در کارها و سپردن مسئولیت به جوان های با انگیزه موجب افزایش موفقیت ها در فعالیت های شهری می شود.
او افزود: مدیریت شهری نقش مهمی در توسعه پایدار فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد که می توان با ایجاد وحدت و همدلی راه توسعه پایدار و خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم را هموار کرد.
فرهادی تصریح کرد: اولویت شورای اسلامی شهر محمدیه کسب رضایت‌مندی حداکثری مردم با خدمات رسانی بهتر است و با تقویت هم‌افزایی و همدلی و وحدت بیشتر در میان اعضای شورا و شهردار می‌توان علاوه بر جبران کارهای عقب افتاده نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و برنامه‌های پیش‌رو اقدام کرد تا پایان سال هیچ کاری زمین نماند و مردم از خدمات شهری بهره‌مند شوند.
رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه تاکیدکرد: باتوجه به حجم بالای کارها در شهرداری محمدیه، شهردار به تنهایی نمی‌تواند همه امور را انجام دهد و تنها راه موفقیت همراهی مردم و شورا و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌هاست.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان