کیفیت آب شرب ۳ هزار مشترک بجنوردی بهبود یافت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به افتتاح پروژه ارتقا کیفیت آب شرب ینگه قلعه بجنورد گفت: با افتتاح این طرح آب شرب ۳ هزار ساکن این منطقه در مرکز خراسان شمالی به بالاترین کیفیت ممکن در استان بهبود پیدا کرد.

کیفیت آب شرب 3 هزار مشترک بجنوردی بهبود یافت

به گزارش خبرآنلاین از بجنورد ؛غلام‌حسین ساقی اظهار کرد: امروز با بهره‌برداری از پروژه‌ای مشکل کمی و کیفی آب روستای ینگه قلعه بااتصال به شهر حل می‌سود.

وی با اشاره به سیاست یکپارچه‌سازی مدارهای آب‌رسانی خصوصاً برای روستاییان افزود: هدف گذاری ما این بود که ابتدا روستاهای اطراف شهر که دارای جمعیت بالایی نیز هستند ابتدا از شبکه آب شهری استفاده کنند و نخستین روستا ینگه قلعه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به جمعیت 3 هزارنفری این روستا تصریح کرد: آب این روستا ازنظر کیفی مشکل داشت که اکنون شاهد آن هستیم کیفیت آب این روستا باکیفیت چاه‌های آب ارکان برابری می‌کند که اتفاق مثبتی است.

وی به اجرای شبکه فاضلاب شهرک فرهنگیان نیز اشاره کرد و افزود: خط انتقال این شهرک از وسط روستا رد شده لذا در اقدام بعدی این روستا به فاضلاب نیز متصل خواهد شد.

ساقی ادامه داد: در سال 99 در کنار ساخت‌وسازها اصلاح ساز کارها نیز در دستور است لذا سازوکار تغییر کرده و از همین روست که آب شهر به روستا می‌آید.

وی در پایان به لزوم احداث یک مخزن هزار مترمکعبی برای ینگه قلعه تأکید کرد و گفت: با این کار در اتفاقات، قطعی آب کمتری را برای اهالی روستا شاهد خواهیم بود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان