امام خمینی (ره) اسلام واقعی را به دنیا معرفی کرد

بوشهر- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: امام خمینی (ره) با حرکت انقلابی خود اسلام واقعی را به دنیا معرفی و توطئه‌های غرب در این زمینه را خنثی کرد.

امام خمینی (ره) اسلام واقعی را به دنیا معرفی کرد

حجت الاسلام رضا جمالی روز دوشنبه به مناسبت 15 خرداد سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی در گفت و گو با ایرنا افزود: امام خمینی (ره) با حرکت انقلابی خود چهره اسلام سازش گرا، جعلی و اسلامی که در مقابل ظلم کوتاه می‌آید را برهم زد و اسلامی واقعی که زیر بار ظلم نمی‌رود را به جهان معرفی کرد.

وی بیان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی با تکیه بر توان جوانان ولایی توانست اسلام واقعی را به جهان عرضه کند و به همه چیز رنگ خدایی داد.

جمالی اضافه کرد: امروز تاریخ ثابت می‌کند تمام وعده‌های امام راحل درزمینه عزت اسلام و افول قدرت آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی محقق شده و در زمان رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ملت ایران به وعده‌های رهبر معظم انقلاب در باره اینکه آمریکا مانند کشتی تایتانیک غرق و تا 25 سال آینده رژیم کودک کش اسرئیل نابود می‌شود نیز ایمان داریم و حمایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: بنیانگذار انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها به ما درس سیاست، عرفان و اخلاق دادند که می‌توان سیاست مدار بود و صادقانه با مردم زندگی کرد.

جمالی اضافه کرد: همه موظف هستیم نگذاریم آرمان‌های امام فراموش شود و در همه زمینه‌ها باید ازآنها در برنامه‌ریزی‌های کشور بهره ببریم و از آنها در بهترین مسیرها به عنوان راهگشا استفاده مطلوب شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر یادآور شد: امروز مهمترین پیام 15 خرداد ماه شهادت و جان دادن برای حفظ ولی زمان است به طور یقین اگر مردم از ولی زمان خود حمایت نمی‌کردند امروز انقلاب به این جایگاه نمی‌رسید.

وی ادامه داد: براساس فرمایش امام درزمینه اینکه سربازان من در گهواره‌ها هستند گفت: انقلاب اسلامی با همت همان نوزادان پیروز شد و همان جوانان جنگیدند و خون دادند تا امروز نظام جمهوری اسلامی گام‌های عزت و اقتدار را با افتخار بردارد و تمدن نوین اسلامی را به دنیا معرفی کرده است. 

جمالی در باره مردم سالاری دینی گفت: امروز برخلاف سایر کشورها همه چیز در ایران اسلامی براساس نظر مردم انجام می‌شود این درحالی است که در هیچ جای دنیا این گونه نیست. 

وی در مورد رابطه امام با جوانان اظهار داشت: اعتماد امام راحل به جوانان تا جایی بود که در زمان هشت سال دفاع مقدس بیشتر فرماندهان را همین جوانان تشکیل می‌دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: امام خمینی (ره) به جوانان با ایمان اعتماد داشتند مساله‌ای که با وجود تاکید رهبر معظم انقلاب اما مدتی کم رنگ شده‌است.

وی ادامه داد: آینده این نظام از آن جوانان است پس باید به این ظرفیت اعتماد کرد و به آنها فرصت و اجازه میدان داری داد زیرا جوانان باعث ریشه زدن  و تنومند شدن انقلاب اسلامی شدند و تنها با اعتماد به این قشر است که می‌توان به هدف‌های مورد نظر امام و رهبر معظم انقلاب رسید.

وی یادآور شد: مردم در 15 خرداد تنها برای حمایت از رهبر و ولی فقیه حضرت امام خمینی (ره) با جان خود به میدان آمدند و ادامه این حمایت به پیروزی انقلاب اسلامی انجامید.

رئیس شورای هماهعنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: چهره و اندیشه حضرت امام (ره) باید به نسل جوان معرفی شود و نگذاریم چهره امام توسط بیگانگان یا جریان‌های وابسته داخلی به آن‌ها تحریف شود.

جمالی گفت: مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) سه‌شنبه 13 خرداد ماه در مسجد امیرالمومنین ع ساعت 21 برگزار می‌شود.

جمالی افزود: دستورالعمل‌های بهداشتی در این مراسم به طور کامل رعایت می‌شود و چند ساعت قبل از برگزاری مراسم، مسجد و محل پارکینگ ضدعفونی و ایستگاه تب‌سنجی و توزیع ماسک و دستکش در حین برگزاری مراسم صورت می‌گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان