دفتر کار مجازی چیست و چگونه کار در منزل را آسان می‌کند؟

این روزها که کار در خانه رواج یافته است، سرویس های تلفن گویا و منشی مجازی «دفترشما» مدیریت تماس‌های مشتریان را راحت کرده است. یاسمن، ندا، زیبا و مهسا تنها چهار نمونه از کسانی هستند که با کمک دفتر کار مجازی به کسب و کارشان وجه حرفه‌ای تری بخشیده‌اند که باعث رضایت و اعتماد مشتریانشان می‌شود.

دفتر کار مجازی چیست و چگونه کار در منزل را آسان می‌کند؟

این روزها که کار در خانه رواج یافته است، سرویس های تلفن گویا و منشی مجازی «دفترشما» مدیریت تماس‌های مشتریان را راحت کرده است. یاسمن، ندا، زیبا و مهسا تنها چهار نمونه از کسانی هستند که با کمک دفتر کار مجازی به کسب و کارشان وجه حرفه‌ای تری بخشیده‌اند که باعث رضایت و اعتماد مشتریانشان می‌شود.

یاسمن مدت هاست که از طریق کار در منزل کسب درآمد می کند. او ایده های کارآفرینی در منزل زیادی دارد و در حال حاضر هم دستبند و کیف دستی‌های جذابی با چرم و پارچه می ‌سازد و در سایت شخصی و اینستاگرامش می‌فروشد. یاسمن این صنایع دستی را در خانه خودش درست می‌کند و با کمک دفتر کار مجازی با مشتریان در ارتباط است، بدون آنکه نیاز باشد فضای کار یا دفتری اجاره کند.

ندا که مدرس زبان است و شاگردهای خصوصی زیادی دارد و حسابی سرش شلوغ است. او با کمک منشی مجازی(منشی دورکار) ساعت‌های کلاس‌هایش را با متقاضیان هماهنگ می‌کند.

زیبا که تی‌شرت طراحی می‌کند هم از منشی مجازی استفاده می‌کند. او در ابتدا تماس‌های تلفنی زیادی داشت که هم وقت و هم تمرکزش را می‌گرفت، از طرفی زیبا چندان هم با پاسخگویی تلفنی راحت نبود، حالا منشی دورکار او با هزینه‌ای بسیار کم تماس‌های کاری زیبا را پاسخ می‌دهد.

مهسا که در شرکت وظیفه پشتیبانی تلفنی از مشتریان را برعهده دارد، در مدتی که به خاطر کرونا خانه نشین شده بود، با کمک تلفن گویا، کار خود را در منزل ادامه می‌داد. تماس‌ها روی موبایل او دایورت میشد، همچنین تنظیمات تلفن گویا به صورتی بود که در صورت اشغال بودن خط مهسا، تماس به فرد دیگری منتقل می‌شد.

در حال حاضر در ایران چهار هزار کسب‌وکار، مشترک دفتر کار مجازی «دفترشما» هستند، استارتاپ‌ها، فروشگاه‌های اینترنتی، مشاغل خانگی، فریلنسرها و ...از عمده استفاده کنندگان این امکان جدید هستند.

شما هم اگر در خانه مشغول به کار هستید و یا به هر دلیلی امکان اجاره دفتر کار و حضور در فضای اداری را ندارید؛ با کمک دفتر کار مجازی می‌توانید از امکانات یک دفتر کار مثل شماره تلفن ثابت، تلفن گویا، منشی، فکس و صندوق صوتی بهره مند شوید و تماس‌های کاری خود را مدیریت کنید.

دفتر کار مجازی دقیقا چیست و چه کمکی به کسب و کارهایخانگی می‌کند؟

کسب‌وکارهای خانگی یا مشاغل دورکاری به علت نداشتن دفترکار، برای ارتباطات کاری خود از شماره همراه استفاده می‌کنند. در این شرایط اعتماد کمتری به آن‌ها می‌شود. از طرفی استفاده از تلفن ثابت منزل برای ارتباطات کاری وجهه خوبی ندارد و ممکن است به دلایل مختلف تماس‌های مهم و مشتریان خود را از دست بدهید.

اما «دفتر شما» که یک شرکت دانش بنیان در حوزه دفتر کار مجازی در ایران است، این مشکل را حل کرده و یک شماره تلفن ثابت تهران، یک منشی حرفه‌ای که پاسخگوی تماس‌های شما باشد و یک تلفن گویا با پیام خوشامدگویی و منوهای متعدد، در اختیارتان قرار می‌دهد تا جلوه‌ی حرفه‌ای‌تری به کسب‌وکارتان ببخشید. همه این امکانات را فقط در 5 دقیقه می‌توانید از پورتال آنلاین دفتر شما تهیه کنید.

یکی دیگر از مزایای دفتر کار مجازی برای کار در منزل عدم نیاز به اینترنت برای برقراری تماس بر خلاف تلفن اینترنتی است. نه شخصی که تماس می‌گیرد و نه خود شما برای برای برقراری تماس نیازی به استفاده از اینترنت ندارید.

تلفن گویا؛ سرویس محبوب کسب‌وکارهای خانگی

سرویس تلفن گویا بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم‌افزار، سخت‌افزار، سیم‌کشی و یا حتی خرید خط تلفن، کلیه امکانات ارتباطی سیستم تلفن گویا را برای شما فراهم می‌کند.

وقتی که مشترک این سرویس می‌شوید، یک شماره ثابت اختصاصی منطقه یک تهران با امکانات تلفن گویا می‌گیرید (اگر خودتان شماره تماس داشته باشید این امکانات روی شماره شما دایورت می‌شود).

حالا این امکانات چیست؟ تنظیماتی است که خودتان روی پنل کاربری ایجاد می‌کنید. برگردیم به مثال یاسمن که دستبند و کیف چرمی می‌دوخت. وقتی مشتری با شماره اختصاصی یاسمن تماس می‌گیرد، او تنظیم کرده که این پیغام خوشامدگویی پخش شود: «شما با کارگاه هنری یاسمن تماس گرفته‌اید، برای ارتباط با بخش فروش عدد یک و برای پشتیبانی عدد دو و برای همکاری در فروش عدد سه را فشار دهید».

یکی از دوستان یاسمن که صدای رسا و واضحی دارد این پیغام را ضبط کرده است. شما همچنین می‌توانید پیغام‌تان را با صدای خودتان ضبط کنید یا تایپ کنید تا با صدای مرد یا زن کامپیوتر پخش شود. حتی می‌توانید درخواست دهید تا منشی‌های دفترشما این پیغام را برای شما ضبط کنند.

مشتری یاسمن با بخش پشتیبانی کار دارد پس کلید 2 را فشار می‌دهد. وقتی که مشتری این کلید را فشار می‌دهد، یاسمن تتظیم کرده که تماس به موبایل دوستش انتقال پیدا کند. در واقع یاسمن یک تیم پراکنده دارد که هر کدام در منزل کار خود را انجام می‌دهند و با کمک ابزارهای ارتباطی از جمله دفتر کار مجازی با خودشان و مشتری‌ها در تماس هستند.

سرویس تلفن گویا امکانات متعددی دارد که کار در منزل را آسان می کند، مثل فکس اینترنتی، صندوق صوتی، برنامه‌ریزی زمانی برای پخش پیام‌های گوناگون در ساعات مختلف روز، تعریف داخلی‌ها و شماره‌هایی که مایل هستید به آن‌ها دایورت شوید.

شاید بهترین راه، آزمایش امکانات متعدد سرویس تلفن گویا باشد. دفترشما این امکان را فراهم کرده که دو هفته به رایگان این سرویس‌ها را امتحان کنید.

با کمتر از ماهی صد هزار تومان برای کسب‌وکارتان منشی استخدام کنید

یکی دیگر از خدمات دفترشما منشی مجازی (منشی دورکار) است. در سرویس منشی مجازی دفتر شما فردی حقیقی به صورت دورکار پاسخگوی تماس‌های شما خواهد بود. انگار که شما مرکز تماس خود را برون‌سپاری کرده‌اید.

در واقع منشی مجازی اپراتوری حرفه‌ای است و بدون اینکه در محل شما حضور داشته باشد، تمامی تماس‌های کاری شما را مدیریت می‌کند و شما را از استخدام منشی و هزینه‌های حقوق، بیمه و مزایا، اجاره دفتر کار و خریداری تجهیزات اداری بی‌نیاز می‌کند.

تنها کافی است که به منشی دورکار دستورالعمل بدهید که چه سوالاتی از مشتری بپرسد و چه اطلاعاتی را از او دریافت کند، حتی اگر نیاز بود منشی می‌تواند تماس‌ها را به شما یا هر فرد دیگری انتقال دهد.

تخفیف ویژه دفتر کار مجازی برای کاربران نی نی سایت

اگر فکر می‌کنید که امکانات دفترکار مجازی می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند، پیشنهاد می‌کنیم 15 روز خدمات دفتر کار مجازی را به‌صورت رایگان آزمایش کنید.

با مراجعه به سایت دفتر شما به نشانیdaftareshoma.com می‌توانید در 5 دقیقه شماره ثابت تهران بگیرید و 4 رقم آخر شماره تلفن را هم خودتان انتخاب کنید، با جستجو در میان شماره‌ها شانس خود را برای گرفتن شماره رند یا دلخواه امتحان کنید.

حالا که شماره ثابت خود را گرفتید، می‌توانید دو هفته رایگان روی این شماره خدمات تلفن گویا و یا منشی را دریافت کنید و اگر مورد پسند بود، پس از این دو هفته مشترک دفتر کار مجازی شوید.

خبر خوب اینکه کاربران نی نی سایت می‌توانند تا 17 درصد تخفیف داشته باشند. تنها کافی است موقع خرید سرویس‌ها در قسمت کد تخفیف عبارت ninisite را وارد کنید.

اگر هر سوال یا ابهامی هم در رابطه با سرویس‌های دفترشما دارید، با ما تماس بگیرید. شماره تماس ما 02128420 است و همینطور ما را در اینستاگرام، تلگرام و توییتر و آپارات با آی‌دی daftareshoma پیدا کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان