استفاده از ماسک در اتوبوس‌های شهری گرگان اجباری شد

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان گفت: برای حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع گسترده بیماری کرونا، استفاده از ماسک در اتوبوس‌های داخل شهری گرگان اجباری شد.

استفاده از ماسک در اتوبوس‌های شهری گرگان اجباری شد

به گزارش خبرآنلاین از گرگان : مهدی کمال‌غریبی  گرگان اظهارداشت: با توجه به رفع محدودیت‌ها و ازسرگیری بسیاری از فعالیت‌ها، استفاده مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش یافته است.

وی افزود: برای استفاده از ناوگان عمومی پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد و از همین رو برای حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع گسترده بیماری کرونا، استفاده از ماسک در اتوبوس‌های داخل شهری گرگان اجباری شد.

کمال‌غریبی گفت: علاوه براین طبق دستورالعمل فاصله‌گذاری اجتماعی، جای نشستن شهروندان بر روی صندلی‌ها در اتوبوس‌های شهری مشخص شده است.

وی همچنین از جداسازی کابین رانندگان اتوبوس درون شهری گرگان از مسافران خبر داد و افزود: این کار در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا انجام خواهدشد.

کمال‌غریبی از شهروندان خواست حتما از ماسک استفاده کرده و تا جای ممکن از نشستن در ردیف اول و پشت راننده خودداری و فاصله بین خود و راننده را رعایت کنند.

وی ضدعفونی و شست‌شوی مستمر خودروهای حمل و نقل عمومی را امری ضروری دانست و گفت: این کار همه روزه در سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان انجام می‌شود. همچنین رانندگان می‌توانند از ساعت 18 تا 21به پارکینگ اتوبوس‌ها در بلوار غدیر برای ضد عفونی خودرو مراجعه کنند.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان