آیفون ‍۱۲ را در کنار آیفون ۷ و نسل اول SE ببینید

در هفته‌های اخیر شاهد انتشار تصاویری از ماکت‌های گوشی‌های آیفون ۱۲ بودیم و اخیرا ابعاد ماکت نسخه استاندارد این دستگاه با نمایشگر ۵.۴ اینچی با آیفون ۷ و نسل اول آیفون SE مقایسه شده است.

آیفون ‍12 را در کنار آیفون 7 و نسل اول SE ببینید

در هفته‌های اخیر شاهد انتشار تصاویری از ماکت‌های گوشی‌های آیفون 12 بودیم و اخیرا ابعاد ماکت نسخه استاندارد این دستگاه با نمایشگر 5.4 اینچی با آیفون 7 و نسل اول آیفون SE مقایسه شده است.

برخی بر اساس شایعات و خبرهای منتشر شده ماکت گوشی‌‌های سری آیفون 12 را تولید کرده‌اند و اخیرا یک مدل از این ماکت‌ها به دست کاربری به نام «iZac» که از کاربران انجمن سایت MacRumors است، رسیده. این کاربر پس از تهیه ماکت مدل 5.4 اینچی آیفون 12، آن را با آیفون 7 و نسل اول آیفون SE مقایسه کرده است.

 آیفون 12

به اعتقاد iZac، آیفون جدید اپل با نمایشگر 5.4 اینچی احتمالا جایگزین آیفون SE اصلی با صفحه نمایش 4 اینچی می‌شود چرا که امکان استفاده از آن با یک دست وجود دارد:

«این گوشی هوشمند مقداری بلندتر از آیفون SE است و به راحتی در دست جا می‌گیرد. با وجود ابعاد تقریبا یکسان با آیفون 7، به علت فریم تخت راحت‌تر می‌توان از آن استفاده کرد.»

به گفته iZac، این گوشی جدید 6 میلی‌متر نسبت به آیفون SE عریض‌تر است و 3 میلی‌متر عرض کمتری در مقایسه با آیفون 7 دارد:

«این دستگاه 6 میلی‌متری عریض‌تر از آیفون SE است و 3 میلی‌متر عرض کمتری نسبت به آیفون 7 دارد. گوشه‌های گرد آیفون 7 باعث می‌‌شوند این دستگاه در تصاویر کوچکتر به نظر برسد، با این حال عرض آن از آیفون 12 بیشتر است.»

به نظر می‌رسد مدل 5.4 اینچی آیفون 12 نسبت به نسل اول آیفون SE نزدیک به 1 میلی‌متر ضخیم‌تر است.

بر اساس شایعات اپل در ماه‌های آینده پنج گوشی از سری آیفون 12 را معرفی می‌کند که شامل نسخه 4G آیفون 12 نیز می‌شود. دو دستگاه با نمایشگر 5.4 اینچی، مدل دیگر با صفحه نمایش 6.7 اینچی و دو نسخه آن با نمایشگر 6.1 اینچی وارد بازار می‌شوند.

به گفته تحلیلگر معروف محصولات اپل، این دستگاه‌ها از لنزهای باکیفیت «Largan» بهره می‌برند. اپل این گوشی‌های هوشمند جدید را به چیپست A14 Bionic مجهز می‌کند و احتمالا در جعبه آن‌ها خبری از شارژر و هدفون نخواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان