تاکید روحانی بر تعامل دولت و مجلس در روز حملات تند نمایندگان به ظریف

رئیس‌جمهور بر لزوم تعامل سازنده با همه قوا به ویژه مجلس شورای اسلامی و کوشش برای ایجاد تفاهم و همدلی و درک مشترک از مشکلات کشور تأکید کرد.

تاکید روحانی بر تعامل دولت و مجلس در روز حملات تند نمایندگان به ظریف

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در جلسه امروز هیئت وزیران که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین  روحانی برگزار شد،رئیس‌جمهور با اشاره به حضور متناوب وزرا در صحن مجلس شورای اسلامی به منظور ارایه گزارش، بر لزوم تعامل سازنده با همه قوا به ویژه مجلس شورای اسلامی و کوشش برای ایجاد تفاهم و همدلی و درک مشترک از مشکلات کشور تأکید کرد.

مسائل جاری اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رئیس جمهور دستورات لازم را در هر مورد صادر کرد.

در ادامه جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه های اجرایی به تصویب هیئت وزیران رسید.

تهاتر مطالبات و بدهی های بانک ملت با بدهی شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی به سازمان امور مالیاتی کشور

با موافقت هیئت وزیران، مطالبات و بدهی های بانک ملت با شرکت‌ مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی به سازمان امور مالیاتی کشور به مبلغ دو هزار میلیارد تهاتر می شود.

گفتنی است، شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی تا سقف تهاتر انجام شده، حسب مورد جایگزین بانک ملت می شود و مکلف است ضمن اصلاح حساب، حسب مورد نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر به حساب درآمد عمومی کشور نزد خزانه‌داری کل کشور در سررسید مقرر بر اساس ضوابط و مقررات مربوط با هماهنگی سازمان امور مالیاتی کشور و سازمان خصوصی‌سازی اقدام نماید.

 اصلاح مصوبه مجوز انعقاد قرارداد مشارکت برای اجرای آزادراه شش خطه قائمشهر – ساری

هیئت وزیران مصوبه مربوط به مجوز انعقاد قرارداد مشارکت برای اجرای آزادراه شش خطه قائمشهر – ساری را اصلاح کرد.

به موجب اصلاح مصوبه مذکور، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به نمایندگی از وزارت راه و شهرسازی مجاز است با حفظ مالکیت دولت، برای تامین منابع مالی، اجرا، نگهداری، بهره برداری و انتقال آزادراه قائمشهر - ساری  به طول حدود (44) کیلومتر اقدام خواهد نماید.

همچنین وزارت راه و شهرسازی 50 درصد منابع مالی لازم برای احداث آزادراه و تأسیسات جانبی خاص آن را از محل ردیف اعتباری مربوط و فروش اوراق مشارکت در چارچوب مقرر در قوانین بودجه سالانه تأمین و در مدت اجرا متناسب با پیشرفت کار و طبق مفاد قرارداد منعقده به حساب مشترک طرح واریز می نماید. طرف مشارکت نیز تأمین 50 درصد باقی مانده منابع مالی لازم برای احداث آزادراه و تأسیسات جانبی خاص را تعهد و تأمین و به حساب مشترک طرح واریز می کند.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان