۳۲ میلیارد ریال طرح عمرانی در روستاهای مرند افتتاح شد

تبریز- ایرنا- فرماندار شهرستان ویژه مرند از افتتاح طرح‌های عمرانی با اعتباری افزون بر ۳۲ میلیارد ریال در روستاهای بخش مرکزی مرند خبر داد.

32 میلیارد ریال طرح عمرانی در روستاهای مرند افتتاح شد

داود گرشاسبی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی در روستاهای بهرام، عریان تپه و هرزند عتیق در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز طرح ساماندهی بهره برداری از پایاب سد شهید کلانتری و لوله کشی حدود یک کیلومتر با هزینه یک میلیارد ریال توسط بهره برداران و کمک دهیاری و شورای اسلامی روستای بهرام افتتاح شد.
وی افزود: تجهیز سیستم اتاقک پمپاژ سد شهید کلانتری مرند نیز با اعتبار 5 میلیارد ریالی توسط جهاد کشاورزی انجام شده است.
فرماندار ویژه مرند اضافه کرد: حسینیه حضرت زینب (س) روستای بهرام نیز با زیربنای 190 مترمربع و هزینه 380 میلیون تومان که توسط خیرین حاج تقی قربانی و بانو امیدی احداث شده، مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی گفت: امروز روکش آسفالت راه روستای عریان تپه به طول یک کیلومتر و زیرسازی و آسفالت معابر روستا به طول 11 هزار متر مربع در مجموع با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
گرشاسبی همچنین با اشاره به آسفالت کل معابر شهرک هرزند عتیق خاطرنشان کرد: آسفالت همه معابر شهرک هرزند عتیق که در 2 مرحله انجام شد و نیز روکش آسفالت راه روستایی هرزند عتیق به طول 2 و نیم کیلومتر، در مجموع با هزینه 21 میلیارد و 900 میلیون ریال افتتاح شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان