اشرفی زاده خبر داد: برنامه آموزشی دانشگاه خواجه نصیر تماما غیر حضوری خواهد بود/ باید برای بدترین شرایط هم آماده بود

معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر گفت: دانشگاه خواجه نصیر تا حد امکان فعالیت های خود را غیر حضوری کرده است یعنی حتی فعالیت بعضی آزمایشگاه‌ها را که پتانسیل غیرحضوری داشتن تغییر داده است.

اشرفی زاده خبر داد: برنامه آموزشی دانشگاه خواجه نصیر تماما غیر حضوری خواهد بود/ باید برای بدترین شرایط هم آماده بود

اشرفی زاده معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، در خصوص برنامه آموزشی این دانشگاه با توجه به ادامه دار بودن روند شیوع بیماری کرونا گفت: دانشگاه خواجه نصیر تا حد امکان فعالیت های خود را غیر حضوری کرده است یعنی حتی فعالیت بعضی آزمایشگاه‌ها را که پتانسیل غیرحضوری داشتن تغییر داده است. در حال حاضر فعالیت برخی کارگاه‌ها که تحت هیچ عنوان امکان برگزاری غیر حضوری آنها نبود به صورت حضوری برگزار می‌کنیم.

وی در خصوص برنامه نیم سال تحصیلی آینده نیز بیان داشت: برای نیم سال جدید به همه اساتید اعلام کرده‌ایم ‌که آمادگی لازم را برای برگزاری غیر حضوری دروس خود داشته باشند چرا که می‌خواهیم خود را برای بدترین شرایط نیز آماده کرده باشیم البته که امیدواریم هرچه سریعتر این شرایط و سختی‌های آن برطرف گردد.

شرایط اسکان محدود دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصیر در خوابگاه‌ها فراهم شد
اشرفی زاده خاطرنشان کرد: برخی دانشگاه‌ها برنامه آموزشی خود را به صورت ترکیبی ارائه کرده اند اما دانشگاه خواجه نصیر کل برنامه آموزشی سال آینده خود را بر پایه غیر حضوری گذاشته است.

معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر در خصوص کیفیت برگزاری آزمون های پایان ترم به صورت مجازی نیز گفت: با توجه به اینکه برای اولین بار این حجم وسیع از آزمون غیر حضوری در دانشگاه هایی مثل خواجه نصیر در حال برگزاری است طبیعی ست که رضایت صد در صدی وجود نداشته باشد اما من از بازخودهای اساتید و دانشجویان یک رضایت نسبی را در این خصوص کسب کرده‌ام.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان