دادستان اردکان: با افراد یا مراکز بی‌توجه به الزامات بهداشتی برخورد قانونی می‌شود

یزد - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان گفت: مصادیق تهدید علیه بهداشت عمومی پیگرد دارد و با افراد یا مراکزی که به الزامات و تذکرات بهداشتی بی‌توجهی کنند یا اقدامات آنان مصداق تهدید علیه بهداشت عمومی باشد، به عنوان ناقض حقوق عامه، برخورد قانونی می‌شود.

دادستان اردکان: با افراد یا مراکز بی‌توجه به الزامات بهداشتی برخورد قانونی می‌شود

مهدی حسن‌پور روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به شیوع موج دوم بیماری کرونا و افزایش مبتلایان و با توجه به درخواست‌های متعدد شهروندان، در راستای صیانت از سلامت جامعه، دادستانی اردکان هماهنگ با ستاد کرونا نسبت تدابیر پیشگیرانه ‌عمل می‌کند.

وی اضافه کرد: رعایت اصول فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک به‌ویژه در اماکن عمومی و محل‌های شلوغ، عدم استفاده از وسایل مشترک مثل خودکار و... استفاده از مایعات ضدعفونی‌کننده دست از  مواردی که رعایت آن از سوی افراد و مراکز مختلف  انتظار می‌رود.

‌حسن‌پور تصریح کرد: عواملی که باعث ایجاد تجمعات غیرقابل‌کنترل مانند مراسم جشن ازدواج یا آیین ختم و مراسم خانوادگی شوند، مورد پیگیرد قانونی قرار می‌گیرند و مراکزی که در این زمینه خدمات ارائه کنند، پلمب خواهد شد، در این زمینه شهروندان می‌توانند گزارش و شکایت خود را در خصوص موارد فوق یا دیگر پروتکل‌های بهداشتی به شماره تماس های 124 یا 190 اعلام کنند.

مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان