طرح بخشودگی جرایم تسهیلات بانک مسکن با عنوان طرح میثاق تمدید شد

سیدحمزه موسوی اطهر، معاون مدیریت شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تسهیلات گیرندگان بانک مسکن که بنا به هر دلیلی مشمول پرداخت جریمه شده اند، می توانند در فرصت باقی مانده از بخشودگی استفاده کنند.

طرح بخشودگی جرایم تسهیلات بانک مسکن با عنوان طرح میثاق تمدید شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد؛
سیدحمزه موسوی اطهر، معاون مدیریت شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: تسهیلات گیرندگان بانک مسکن که بنا به هر دلیلی مشمول پرداخت جریمه شده اند، می توانند در فرصت باقی مانده از این طرح بخشودگی استفاده کنند.

معاون مدیریت شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح کرد: مشتریانی که تا پایان تیرماه جاری نسبت به پرداخت تمام یا بخشی از مانده بدهی خود اقدام کنند مشمول بخشودگی جرایم بانکی بابت دیرکرد پرداخت مطابق با ضوابط طرح میثاق خواهند شد.

وی با اشاره به این که طرح یک بار تا پایان خرداد ماه تمدید شده بود اضافه کرد: با توجه به اینکه برخی از مشمولین به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستند در موعد مقرر از این فرصت بهره مند شوند تمدید طرح تا پایان تیرماه مورد موافقت کمیسیون عالی وصول مطالبات بانک مسکن قرار گرفت.

به گفته معاون مدیریت شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس این طرح در صورت واریز نقدی هرمیزان از مطالبات غیرجاری انواع تسهیلات پرداختی، خالص جرائم محاسبه شده بر اساس نوع قرارداد (حسب مورد 6 تا 14 درصد از نرخ وجه التزام) نسبت به واریزی بدهکاران مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.

موسوی اطهر از تسهیلات گیرندگان دارای جرایم بانکی خواست تا در شرایط کنونی متاثر از ویروس کرونا، در راستای حفظ سلامتی خود، برای پرداخت بدهی و استفاده از مزایای طرح از طریق هر یک از درگاه های اینترنتی بانک مسکن و به صورت غیرحضوری اقدام نمایند.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان