رسانه ملی در انحصار آقای تهیه کننده؛

برف بی‌صدا می‌بارد طولانی‌ترین سریال تلویزیون می شود

بعد از ۸ ماه پیش تولید، طولانی‌ترین سریال تلویزیونی ایران با عنوان "برف بی‌صدا می‌بارد" وارد مرحله تولید شد. سریالی که پروسه حضور محمدرضا شفیعی را در شبکه های مختلف سیما را کامل می سازد.

برف بی‌صدا می‌بارد طولانی‌ترین سریال تلویزیون می شود

به گزارش سینماپرس، سریال تلویزیونی «برف بی‌صدا می‌بارد» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی عنوان سریالی است که قصد دارد رکورد طولانی‌ترین سریال تولیدی تلویزیونی را با سه فصل از آن خود کند.

داستان این سریال در دهه‌های 60-70- و 90 روایت می‌شود و با گذشت 8 ماه از زمان پیش تولید،  وارد فاز تولید شد.
مسعود بهبهانی نیا نویسنده این سریال تلویزیونی، پیش از این نویسندگی سریال «کیمیا» که در 110 قسمت تولید شده بود را به عهده داشته است. برف بی صدا می‌بارد سریالی 250 قسمتی است که از سال 94 تحقیق و نگارش آن آغاز شده، پس از «کیمیا» رکوردی جدید در پرونده کاری این نویسنده خواهد بود.

کیمیا عنوان مجموعه تلویزیونی به کارگردانی جواد افشار بود که علاوه بر تهران،  آبادان،  خرمشهر و دیگر مناطق استان‌های جنوبی در کشور گرجستان به‌ویژه پایتخت آن تفلیس نیز تصویربرداری شده بود. کیمیا در 110 قسمت 50 دقیقه‌ای تهیه شده و از این نظر بعد از سریال نقطه چین، طولانی‌ترین سریال ایرانی قبل از تولید سریال برف بی صدا میبارد به حساب آمده است.

کیمیا از 4 مهر 1394 از شبکه دو سیما به روی آنتن رفت و تا 20 بهمن 1394 پخش آن ادامه داشت. حال تهیه کنندگان سریال برف بی صدا می‌بارد قصد دارند با تولید این سریال در 250 قسمت رکورد طولانی ترین سریال تلویزیونی ایران را جابجا کنند.

تولید سریال برف بی‌صدا می‌بارد از مدتی قبل در سکوت خبری و در شهرک سینمایی غزالی آغاز شده بود که بتازگی از لوگوی این سریال رونمایی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان