نماینده مجلس:برای برخورد با فساد قوانین مناسب وضع می کنیم

نماینده مردم نجف آباد در مجلس، گفت: مجلس یازدهم برای اینکه راه دستگاه قضایی در برخورد و پیشگیری از فساد هموار شود، قوانین مناسبی را وضع می کند.

نماینده مجلس:برای برخورد با فساد قوانین مناسب وضع می کنیم

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس با بیان اینکه اهتمام مجلس یازدهم برای مبارزه با فساد جدی است، گفت: در حال حاضر قوه قضائیه تاوان کم کاری دیگر دستگاه‌ها را در مقابله با فساد می‌پردازد؛ مجلس یازدهم برای اینکه راه دستگاه قضایی در برخورد و پیشگیری از فساد هموار شود، قوانین مناسبی را وضع می کند.

وی در همین راستا، افزود: مجلس یازدهم بزرگترین کمکی که می‌تواند به قوه قضائیه داشته باشد، وضع قوانین پیشگرانه مناسب است تا با کم‌کاری و تخلفات دستگاه‌ها مقابله شود.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس ادامه داد: نگاه مجلس باید به مقوله پیشگیری باشد؛ یعنی با ظرفیت شفافیت بتوانیم مبارزه با فساد را در دستور کار داشته باشیم و مسائلی مانند دولت الکترونیک و مسائل مرتبط با این موضوع را به گونه ای وضع کنیم که دیگر پرونده‌ای تشکیل نشود تا پیشگیری به شکل واقعی انجام شود.

ابوترابی با اشاره به عملکرد دستگاه قضایی در برخورد با فساد دانه درشت‌ها، اظهار داشت: دستگاه قضایی با ورود حجت‌الاسلام رئیسی یک رویکرد جدیدی را کلید زد و آن هم برخورد با فساد دانه درشت‌ها بود و این امر بسیار شایسته و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه برخورد صریح و شفاف قوه قضائیه با مفاسد باعث شده امید مردم نسبت به دستگاه قضایی مضاعف شود، اظهار امیدواری کرد این روند بدعتی شود تا دیگر هیچ کسی نتواند نسبت به بیت‌المال دست درازی کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان