احیا ۱۶ واحد صنعتی در گلستان و چند خبر کوتاه

گرگان - ایرنا - توزیع ماسک در اماکن عمومی گرگان، تداوم تعطیلی مساجد، وجود ۲۴۶ پروژه صنعتی نیمه‌کاره و برداشت صد تن زیره از مزارع دیم استان از جمله خبرهای کوتاه روز شنبه گلستان است.

احیا 16 واحد صنعتی در گلستان و چند خبر کوتاه

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از 16 واحد صنعتی در سطح استان گلستان احیا شده و این واحدها با بیش از 60 درصد ظرفیت در حال فعالیت است.

حسین طلوعیان همچنین از وجود 246 پروژه صنعتی با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در گلستان خبر داد و گفت: به بهره برداری رسیدن نیمی از این پروژه ها پنج هزار و 213 شغل به وجود می آورد.

**

معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان گفت که با هدف کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا، به زودی ماسک در اماکن پرتردد گرگان میان شهروندان توزیع می شود.

گلستان ظرفیت تولید روزانه 100 هزار ماسک دارد.

**

معاون بهبود جهاد کشاورزی گلستان به کشاورزان پنبه کار توصیه کرد که مراقبت آفات مکنده سنک، شته و زنجرک در مزارع خود باشند و نسبت به شناسایی به موقع و سمپاشی مزارع اقدام کنند.

**

 معاون مدیریت باغبانی جهاد کشاورزی گلستان از برداشت 100 تن سیاه دانه از مزارع گیاهان دارویی استان خبر داد و گفت: 150 هکتار از اراضی دیم استان به کشت زیره می رود.

**

رییس اداره تبلیغات اسلامی گرگان گفت: همه مساجد شهرستان هنگام نماز به مدت نیم ساعت باز بوده اما اقامه نماز جماعت و مجالس مذهبی در مناسبت‌های مذهبی و عزاداری تا اطلاع بعدی تعطیل است.

**

مدیر امور منابع آب گرگان و آق قلا گفت: در سه ماه اول امسال و با هدف اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی و به منظور صیانت از منابع آب زیرزمینی و مبارزه با آبخوان خواری، صاحبان 26 حلقه چاه‌ غیرمجاز به دادگاه معرفی شدند که از این تعداد 20 حلقه چاه غیر مجاز مسدود شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان