کیت بلانشت بازیگر سریال Stateless شد

بانی‌فیلم- دیبا داودی: چند روز پیش بود که اعلام شد با وجود رکود بازار بیشتر کسب‌و‌کارها به دلیل سلطه بیماری کووید۱۹ بر تمامی فعالیت‌های اقتصادی، سهام شرکت نت‌فلیکس رشد داشته و سهام‌داران این کمپانی سازنده فیلم و سریال، بیشترین میزان سودآوری را داشته است

کیت بلانشت بازیگر سریال Stateless شد

بانی‌فیلم- دیبا داودی: چند روز پیش بود که اعلام شد با وجود رکود بازار بیشتر کسب‌و‌کارها به دلیل سلطه بیماری کووید19 بر تمامی فعالیت‌های اقتصادی، سهام شرکت نت‌فلیکس رشد داشته و سهام‌داران این کمپانی سازنده فیلم و سریال، بیشترین میزان سودآوری را داشته است. تقریباً تمامی پروژه‌های سینمایی کمپانی‌های فیلمسازی هالیوود متوقف شده است و خاموشی و رکود بر این صنعت بزرگ سایه افکنده.

سالن‌های نمایش فیلم هم متاثر از این وضعیت و با نگرانی و ترس فراگیری ویروس کرونا، تعطیل هستند، و در این اوضاع سردرگم، تنها سرگرمی مردم در دوران قرنطینه و خانه‌نشینی، تماشای فیلم‌ و سریال‌ از صفحه تلویزیون است. همینجاست که سودآوری شرکت‌هایی مانند نت‌فلیکس نمایان می‌شود!

شرکت نت‌فلیکس سهم بزرگی در تولید و نمایش فیلم و سریال‌ها از طریق فروش اشتراک تلویزیونی دارد.

هنوز سابقه سرمایه‌گذاری 150میلیون دلاری این شرکت برای تولید فیلم «ایرلندی» مارتین اسکورسیزی در خاطر علاقمندان سینما باقی مانده.

به کزارش سایت گلدن گلوب، جدیدترین تولید کمپانی نت‌فلیکس سریالی‌ به نام «Stateless» (بی‌مکان) است که کیت بلانشت در آن بازی خواهد کرد.

سریال «Stateless» داستان زندگی یک زن استرالیایی-آلمانی به نام کورنلیا راو را روایت می‌کند که در یک کمپ با تعدادی پناهجو مواجه می‌شود.

داستان سریال مربوط به این چهار نفر در کمپ پناهجویان در استرالیاست؛ یکی از پناهجویان، زنی فراری بیزار از مکتب تفکر است، دیگری پدری با شغلی بی‌حاصل و نفر چهارم یک مامور دولت که ناخواسته در چند متری خطر بی آبرویی قرار دارد.

از زمان ساخت و پخش این سریال هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان