برپایی جشنواره تولیدات چند رسانه ای طهورا در گیلان

رشت - ایرنا - معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان گفت: جشنواره تولیدات چند رسانه ای طهورا در گیلان برگزار می شود.

برپایی جشنواره تولیدات چند رسانه ای طهورا در گیلان

عبدالکریم علیزاده روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: جشنواره تولیدات چند رسانه ای طهورا به مناسبت روز عفاف و حجاب و در قالب پوستر، کلیپ، فیلم کوتاه ، انیمیشن ، موشن کمیک و موشن گرافیک در گیلان برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره با محوریت پوشش و حفظ کرامت بانوان، مردان و سلامت اخلاقی جامعه ، محبت پدرانه ، تربیت عفیفانه و نقش متقابل فرد، خانواده و جامعه در سلامت اخلاقی همدیگر برگزار می شود و همچنین فضای مجازی گذرگاه فرصت ها و تهدیدهای سلامت اجتماعی نیز از دیگر محورهای این جشنواره است.

 وی ادامه داد: مهلت ارسال آثار تولید شده به دبیرخانه جشنواره از 21 تیر ماه تا  18 مرداد ماه همرمان با عیدسعید غدیرخم است.

 علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه ، انیمیشن ، موشن کمیک و موشن گرافیک جهت شرکت در جشنواره از طریق شماره تلفن همراه 09116604699 و یا شناسه @Gil-cyber در شبکه های اجتماعی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان بیان کرد: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ، سپاه قدس ، مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان ، شهرداری رشت و منطقه آزاد بندرانزلی برگزار می شود.

علیزاده خاطرنشان کرد: در پایان نیز به نفرات اول تا سوم این جشنواره علاوه بر اهدای لوح سپاس و تندیس ، جوایز نقدی نیز اعطاءمی شود. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان