سیل راه چند روستای شیروان را بست

بجنورد- ایرنا- مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: جاری شدن سیل در عصر روز چهارشنبه، سبب بسته شدن چند راه روستایی در شهرستان شیروان شد.

سیل راه چند روستای شیروان را بست

جواد نظری، چهارشنبه‌شب به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارندگی امروز و جاری شدن سیلاب در رودخانه های بخش قوشخانه شیروان، باعث مسدود شدن راه ارتباطی چند روستای منطقه از جمله سرداب و سرانی و دره زو شده است.

وی خاطرنشان کرد: سیل، خسارت زیادی به تاسیسات این منطقه از جمله شبکه های گاز وارد کرده و همچنین به مزارع و باغ ها آسیب رسانده است.

وی با بیان اینکه عصر امروز وقوع سیلاب در شهرستان شیروان و مانه و سملقان گزارش شده است، گفت: هم اینک جریان سیل از سمت گرمک به سمت زو علیا و شیرآباد و آشخانه در جریان است که موجب بسته شدن مسیر ارتباطی روستاهای ملاحسن، شیرآباد و زوی علیا شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: سیل در شهرستان مانه و سملقان نیز به بخش کشاورزی و راه خسارت وارد کرده است.  

نظری گفت:: در بخش غلامان شهرستان راز و جرگلان نیز مسیر روستاهای داشلی قلعه، تازه قلعه و سوخسو انقلاب به سمت غلامان به دلیل جاری شدن سیلاب برای وسایل نقلیه سبک مسدود شده است.
وی افزود: در شهرستان بجنورد نیز آبگرفتگی چند منزل در روستای امیرآباد از توابع بخش گرمخان گزارش شده است.

بارندگی و جاری شدن سیلاب در عصر دیروز - سه شنبه - نیز به راه‌های روستایی سه شهرستان بجنورد، مانه و سملقان و راز و جرگلان آسیب رسانده و مسیر روستای شیرآباد در شهرستان مانه و سملقان را بسته بود و به کشتزارهای چند روستای مانه و سملقان خسارت زده بود.

اداره‌کل هواشناسی خراسان شمالی تا پایان هفته برای نقاط مختلف این استان، بارش باران و وقوع سیلاب و رواناب پیش بینی کرده است.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان